קוצ'י מוצ'י: בן זיני וטיילור רומנטיים מתמיד. צילום מסך מהקליפ

קוצ'י מוצ'י: בן זיני וטיילור רומנטיים מתמיד

רגע אחרי שהם הפסיקו באמצע את צילומי העונה החדשה של ״זוג מנצח״, וחזרו לבידוד בארץ בשל המצב בארץ ובעולם - הצמד והזוג האהוב, בן זיני וטיילור מלכוב, לא נח ומשחרר סינגל חדש - ״קוצ׳י מוצ׳י״

טיילור מלכוב ובן זיני טסו לברזיל לצילומי ״זוג מנצח VIP” אך לא עבר אפילו חודש והצילומים הופסקו בעיצומם ומוקדם מהצפוי והזוגות נאלצו לחזור ארצה היישר לבידוד. כעת, ובדיוק שהיינו צריכים עידוד למצב הרוח, הצמד משחרר אלינו סינגל חדש בשם "קוצ'י מוצ'י". מה חשבנו עליו?
מיד עם חזרתם של בן זיני וטיי לישראל התבשרנו לשמוע כי הזוג ממש לא נח בבידוד וכבר צפוי לנו סינגל חדש של השניים והבוקר (א') הוא פותח לנו את הבוקר בטוב ובשמחה. הקליפ של "קוצ'י מוצ'י" צולם עוד לפני שהזוג טס לצילומים בברזיל, ותוכנן לצאת בעוד שבועיים, בתאריך החזרה המקורי מהצילומים, אך בעקבות החזרה המוקדמת הבייתה והקורונה הלא צפויה - כך גם השיר הוקדם. הקליפ מתאר מן משחק מחשב של גיימרים, בו הצמד הם חלק מהמשחק. ואל דאגה, גם לשיר הזה השניים דאגו לאתגר ריקוד בטיקטוק בו הם יפרסמו את ההכי טובים בסטורי באינסטגרם שלהם, כפי שהם עושים תמיד. 
 
 
בקליפ מככב חברם של השניים, השחקן שחר תבוך, שכיכב לצידם בסדרת הנוער "תברחו". אין ספק שהתרגלנו לכך שכל שיר של השניים הופך במהירות ללהיט שקשה להוציא מהראש, ואנו סבורים שהפעם גם הסינגל הזה הולך להיות להיט ענק שיכבוש את הרשת, ואת הטיקטוק, כמובן. 
תגובות