יקרה? כל הרמזים לכך שוואן דיירקשן מתכננים איחוד. Gettyimages.IL/ Ian Gavan

יקרה? כל הרמזים לכך שוואן דיירקשן מתכננים איחוד

ארבע שנים לאחר הפסקת פעילות הלהקה וחמש שנים מאז עזיבת זאין מאליק, לאחרונה צצים ברשת רמזים רבים המצביעים על איחוד מתגבש של "וואן דיירקשן" • תשפטו בעצמכם!

בלי ששמנו לב, להקת "וואן דיירקשן" תציין עשור להקמתה בקיץ הקרוב. כזכור, בלהקת הבנים המצליחה לקחו חלק נייל הורן, ליאם פיין, הארי סטיילס, לואי טומלינסון וכמובן זאין מאליק (אשר החליט לפרוש מהלהקה שנה לפני ההפסקה). בשנה האחרונה רוב חברי הלהקה הוציאו אלבומי סולו והחלו לבסס את מעמדם כאומנים מצליחים בפני עצמם. יחד עם זאת, בזמן האחרון אנו מוצאים רמזים רבים ברשת על איחוד מסתמן של החבורה. יש סיבה להתרגש?

סיבה טובה

לפני שנתחיל עם הרמזים הממשיים, מעריצים רבים טוענים שאם יהיה איחוד הוא אמור להתרחש עם מספר עגול מיוחד. חגיגות עשור הן בהחלט סיבה מספיק טובה כדי לאחד את החבורה שחוברה לה יחדיו אי שם ב"אקס פקטור" הבריטי, לא?

 

מציף זכרונות

לפני מספר ימים, ליאם פיין העלה סרטון לחשבון היוטיוב שלו בו הוא צופה בסרטונים מימיו בלהקה המצליחה, מספר את הסיפורים מאחוריהם ומעלה זכרונות. 

 

אל תדלגו

מעריצים רבים החלו לעלות לרשת החברתית טיק טוק סרטונים בהם הם מראים שקליפים של הלהקה מופיעים כפרסומות ביוטיוב. אם הלהקה אכן בדרך לאיחוד, לטענת המעריצים הפרסומות משמשות כ"הכנת השטח" ובכך לשווק את האיחוד בגדול.

@tobesolonely

why is the wmyb mv an ad on youtube hm!? ##onedirection ##harrystyles ##louistomlinson ##xyzbca ##niallhoran ##zaynmalik ##liampayne ##foryou ##fyp ##foryoupage

? original sound - tobesolonely

 

מחזירים עוקב בטוויטר

בזמן האחרון מעריצים שמו לב כי בחשבונות הטוויטר של חברי הלהקה - כולם החזירו עוקב לזאין מאליק. בנוסף, הארי סטיילס החזיר עוקב לליאם פיין לאחר שהסיר ממנו לפני מספר שנים. עוד בעמודי הטוויטר, ניתן לראות כי העמוד הרשמי של הלהקה החזיר עוקב למאליק גם הוא.

גם זאין בפנים

לפני מספר שבועות האתר הבריטי, "Express", פרסם כי אם יהיה איחוד, זאין מאליק מתכוון להצטרף לחבריו ללהקה - כלומר אם מתישהו בעתיד החבורה תתאחד זה יהיה בהרכב מלא.

 

© -gettyimges.ILNicholas Hunt

הארי סטיילס: "זה לא האיחוד שהיה לנו בראש"

לפני פחות משבוע, סטיילס התראיין לתחנת הרדיו "siriusxm" מניו יורק. במהלך הראיון עלה בשיחה שאלה על 'אולי איחוד של הלהקה דרך תוכנת הזום המפורסמת'. התשובה של הארי הפתיעה את כל המעריצים. "אני רק רוצה לזרוק את הרעיון לאוויר העולם. מה אתה אומר על הזדמנות לשיחת זום שלך עם כמה מחברי להקת וואן דיירקשן ולעשות הופעה קטנה? זה יכול להיות לחמש דקות אבל לשמח כל כך הרבה אנשים", אמרה המראיינת והארי השיב: "אני לא חושב שזה האיחוד שהיה לנו בראש, בנוסף לא נראה לי שזו הדרך לעשות את זה" - שזה בתרגום מילולי: יש כבר רעיון לאיחוד אך כרגע הוא לא יוצא לפועל, עם זאת הם עדיין לא מעוניינים בדרכי איחוד חלופיות.

ליאם פיין: "לא יודע מה מותר לי לספר"

פיין התראיין לאתר הבריטי "The Sun" שם סיפר שבשבועות האחרונים הוא וחבריו ללהקה: הארי, נייל ולואי מדברים ביחד על פרויקט מיוחד לכבוד חגיגות העשור ללהקה. לצערנו, זאין מאליק לא הוזכר בראיון. פיין אמר כי: "יש לנו חגיגות עשר שנים בקרוב ואנחנו מדברים כולם ביחד בשבועות האחרונים, לשמוע קולות של אנשים אחרים וגם לצפות בסרטונים ישנים של דברים שעשינו זה מעניין מאוד. ברגע זה אני לא בטוח מה מותר לי לספר". פיין המשיך וסיפר: "יש כמה דברים שכולנו עובדים עליהם כדי לנסות שזה יקרה, אנשים כרגע מעבירים אימיילים אחד מהשני אבל יותר מהכל זה רק מאוד כיף לכולנו לדבר שוב". בהמשך הראיון פיין סיפר שהוא אוהב מאוד את המוזיקה החדשה של הארי סטיילס ושהוא שמח שהוא מצא את הז’אנר שלו במוזיקה.

 

© צילום: gettyimges.ILGareth Cattermole

 

מעודכן ומוכן

מעריצים רבים נכנסו לאתר הרשמי של הלהקה וגילו כי האתר עודכן ובתחתית האתר כתוב ״© 2020 SONY MUSIC ENTERTAINMENT UK LTD״. האם זה עוד סימן או שזה סתם רענון בקשר לזכויות?

אתר הלהקה
אתר הלהקה © מתוך onedirectionmusic.com
 
תגובות