לשיפור מצב הרוח: לי ואליאנה משחררים דואט מיוחד. צילום פרטי

לשיפור מצב הרוח: לי ואליאנה משחררים דואט מיוחד

הארוסים הטריים, לי בירן ואליאנה תדהר, מנצלים את ההסגר למוזיקה חדשה וטובה ומשחררים דואט חדש הבוקר (ג'), שלגמרי משפר לנו את מצב הרוח בימים אלו. האזינו

בין טירוף הלייבים שהם דואגים לעשות מדי יום באינסטגרם ("לייב לשיפור מצב הרוח") כדי להרים את המורל - הבוקר (ג') הם שוב משמחים אותנו, רק בדרך אחרת. הזוג המאורס, לי בירן ואליאנה תדהר, משחררים היום דואט חדש בשם "לא לבד", שנועד גם הוא להרים את המורל.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר כמובן מדבר על התקופה בה אנו נמצאים כרגע, כשמחלת הקורונה הפכה את השגרה שלנו מקצה לקצה. אנו רואים בשיר נקודת אור מיוחדת שתעלה את המורל אצל כל אחד ואחד להישאר בבית, לדאוג למשפחה ובעיקר לא להתייאש מהמצב שעובר עלינו כרגע. ליביאנה ניצלו את הכוח שיש להם כדי להביא חיוביות ואנחנו תומכים בהם במיליון אחוזים עם השיר המצוין הזה.

 

לשיר המיוחד מצורף קליפ בו משתתפים משפחתם של השניים וכן הקהל של הזוג. במהלך השבוע האחרון הם ביקשו מעוקביהם לשלוח להם סרטונים של שיחות עם קרובי משפחה מרחוק וכך הם יצרו קליפ מרגש שמסמל את התקופה הקשה שאנו עוברים בימים אלה. הקליפ מאוד תורם לשיר המצוין, שללא ספק גורם לנו להרגיש מעכשיו שאנחנו לבד! איזה מזל שיש אתכם, ליביאנה!

 

 

תגובות