עד שנוכל לטוס כרגיל: השירים שיעשו לכם אווירה של חו"ל. צילום מסך מהקליפים

עד שנוכל לטוס כרגיל: השירים שיעשו לכם אווירה של חו"ל

נכון, אנחנו נמצאים במצב מבלבל ולא פשוט, תקופת הקורונה תפסה אותנו בלי הרבה הכנה מראש והשפיעה על הרבה דברים בדרך. אחד מן הדברים שהושפעו מהקורונה הן היציאות מהארץ והטיסות לחו"ל שבוטלו בגלל המצב. אז עד שנתב"ג ישוב לפעול מחדש באופן מלא, אנחנו פה בשבילכם, עם השירים שיזכירו לכם את חוץ לארץ, מקומות בעולם שכולנו אוהבים וכבר חולמים לטוס ולבקר בהם, ובינתיים, מקווים שזה יעלה לכם חיוך על הפנים • תצטרפו לטיול שלנו!

מי לא היה רוצה להיות עכשיו בחו"ל? בלי כל הבלאגן, בלי כל הקורונה. רק לשבת רגל על רגל באיזה יעד אקזוטי ומפנק ופשוט לא לחשוב על שום דבר, או לחרוש את העיר מהבוקר עד הלילה. אז אם אי אפשר לטוס לחו"ל - אנחנו נעשה הכל כדי להביא את חו"ל אליכם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

The Chainsmokers - Paris

את הטיול שלנו נתחיל ביבשת אירופה, בצרפת. בעיר אולי הכי יפה ורומנטית בעולם, שהיא כמובן לא אחרת מהעיר פריז, שידועה בקסם שלה ונחשבת לאחד מהמקומות התיירותיים ביותר בעולם בזכות הנופים שלה, מגדל האייפל, הבאגט והקרואסון. אין דרך יותר טובה לפתוח את הטיול שלנו ברחבי העולם מאשר ככה - עם השיר “Paris” של להקת הצ'יינסמוקרס שדואגים תמיד לאווירה הכי טובה שיש.

 

George Ezra- Budapest

אז אם כבר התחלנו באירופה, בואו נמשיך, אבל הפעם להונגריה, ישר אל תוך עיר הבירה שלה, בודפשט. בודפשט גם היא נחשבת לעיר תיירותית במיוחד. בחרנו לכם את השיר “Budapest” של ג'ורג' עזרא. השיר, שמביא אווירה אחרת, קצבית ומיוחדת, ישר מכניס אנרגיות חיוביות במיוחד ומוזיקה שמחה שגורמת לנו לרצות לטוס ישר לבודפשט.

 

Shawn Mendes - Lost In Japan

ועכשיו, אחרי שטיילנו קצת באירופה, ניקח אתכם דווקא למקום אחר. אנחנו כמובן מדברים על יבשת אסיה, ועל לא אחרת מאשר המדינה יפן! אי אפשר שלא להכניס את השיר “Lost In Japan” של אחד הזמרים שאנחנו הכי אוהבים, שון מנדס, שעושה לנו חשק להסתובב ברחובות יפן ולאכול קצת סושי. אנחנו רק מקווים שבניגוד לשם השיר, כשתגיעו ליפן לא תאבדו בה.

 

(Shakira - Waka Waka (This Time for Africa

תחזיקו חזק, כי היעד הבא שלנו הוא אפריקה! בחרנו לכם את השיר “Waka Waka” של שאקירה, שיר הנושא של מונדיאל 2010. למרות שיצא לפני כעשור הוא עדיין אחד השירים שעושים לנו את האווירה הכי טובה שיש, שיר קצבי בדיוק כמו שצריך שמצליח תוך שניות לעשות לנו חשק לעזוב הכל, לעלות על מטוס ולהגיע ישר לאפריקה. עם הטעמים המיוחדים, הריקודים והמנהגים.

 

Miley Cyrus - Party In The U.S.A

חשבתם כבר שלא נגיע לארצות הברית? אז טעיתם! השיר “Party In The U.S.A” של מיילי סיירוס תמיד גורם לנו לחשוב שברגע שנוחתים בארצות הברית יש מסיבה ענקית! אין ספק שזה השיר המושלם להרים את האווירה ולהתחיל לרקוד: גם מיילי סיירוס, גם נוסטלגי וגם קצבי וממכר בטירוף. בקיצור, מה רע?

 

Katy Perry - California Gurls

אנחנו טסים לקליפורניה שבתוך ארצות הברית וממשיכים בקו הנוסטלגי, כי בחרנו לכם את השיר “California Gurls”  של קייטי פרי, ואם כבר להרים את האווירה - אז עד הסוף, ומי תעשה את זה יותר טוב מקייטי פרי? כבר מהתחלת השיר יש לנו חשק להגיע לקליפורניה ולטייל בה. להגיע ללוס אנג'לס, להוליווד, לסן פרנסיסקו ולחופי הים המדהימים שבה.

 

Enrique Iglesias - MOVE TO MIAMI

אנחנו עדיין נשארים בארצות הברית ומקליפורניה אנחנו טסים ישר לעיר מיאמי שבפלורידה. הפעם על האווירה המטורפת והמשוגעת אחראי אנריקה איגליסיאס יחד עם פיטבול, בלהיט בלתי נשכח, ממכר, קליט קצבי, ומה לא? פשוט השיר המושלם שישר נותן תחושה שאנחנו נמצאים במיאמי, אחת הערים האהובות והבלתי נשכחות.

 

Jay-Z feat. Alicia Keys - Empire State of Mind Official Music Video

את הטיול שלנו ברחבי העולם נסיים באחד מהמקומות האהובים ביותר בכל העולם כולו. עוד לא ניחשתם? אנחנו כמובן מדברים על ניו יורק. בשירם של ג'יי זי ואלישיה קיז ששרים על ניו יורק ואין ספק שתוך כדי שמיעת השיר אין דבר שאנחנו רוצים יותר מאשר להיות שם ממש ברגע זה. להגיע לטיימס סקוור, לסנטרל פארק ולפסל החירות המפורסם. נו? הצלחנו לעשות לכם אווירה של חו"ל?

 

 

תגובות