שירי הפרידה שהכי ריגשו אותנו. עומר ברזילי

שירי הפרידה שהכי ריגשו אותנו

לא מעט זמרים וזמרות דואגים לשפוך את הלב שלהם במוזיקה אחרי פרידה קשה וכואבת • אספנו לכם את שירי הפרידה שהכי ריגשו אותנו

זמרים רבים כותבים שירי אהבה על הזוגיות שלהם אך לעיתים גם כותבים שירי פרידה על הזוגיות, אספנו מספר שירי פרידה מרגשים במיוחד.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

קטריקס - איתך כמו פעם

לפני כחודש שחרר עומרי קטרי (קטריקס) סינגל בשם ״איתך כמו פעם״ בעקבות הפרידה בינו לבין חברתו לשעבר - אנג׳ל ברנס. השיר מספר על כך שאחרי הפרידה צריך להתרגל לחיות בלי מי שהיה לצידך תקופה. בשיר קטריקס אף מזכיר במרומז את אנג׳ל כאשר הוא אומר ״בדקתי בגן עדן כנראה חסר מלאך״. אנחנו ממש התרגשנו מהשיר, ולגמרי מרגישים בו את הכאב שניסה קטרי לבטא.

 

 

בן זיני - חלק ממני

שיר הפרידה הכי חדש, הכי טרי והכי נוגע ללב ששמענו בזמן האחרון הוא ללא ספק השיר ״חלק ממני״ ששחרר בן זיני לפני מספר שבועות. את הזוגיות של בן זיני וטיילור מרגיש שכולנו חיינו בשלוש השנים האחרונות יחד איתם, אך קל מאוד לשכוח שמאחורי כל הזוגיות המתוקשרת עומדים שני בני אדם אוהבים שחוו משבר. קשה לפספס בשיר את האהבה שעדיין קיימת אצל זיני וכל מה שנותר לנו הוא לקוות שמה שצריך לקרות יקרה, ושאם האהבה כל כך חזקה משני הצדדים - מה שהיה עוד יחזור. מה שבטוח, השיר לגמרי חרט לנו על הלב.

ג'סטין טימברלייק - Cry Me A River

לאחר הפרידה מהזמרת בריטני ספירס בשנת 2002 טימברלייק שיחרר את השיר הזה שהפך ללהיט ענק. טימברלייק מספר כי כתב את השיר הזה בתוך שעתיים. לאחר מכן ספירס שיחררה שיר תגובה לטימברלייק בשם "Everytime".

 

איתי לוי - לקחת את המפתחות

 בדצמבר האחרון הזמר איתי לוי וארוסתו ביטלו את אירוסיהם ולאחר מספר שבועות יצא השיר המדובר של לוי. בשיר זה הוא שר על הפרידה העצובה ומרגש את כולנו. בשיר הוא מספר על ההחלטה הקשה להיפרד.

 

מיילי סיירוס - Slide Away

לפני כתשעה חודשים הזמרת מיילי סיירוס ובעלה השחקן ליאם המסוורת' הודיעו כי הם מתגרשים לאחר עשר שנים של זוגיות וכמעט שנה של נישואים. בשיר שהוציאה סיירוס היא מספרת על ההתמכרות של המסוורת' לסמים ושתייה אשר גרמה לפרידה שלהם, זהו לא השיר הראשון שהיא כותבת את האקס הזה כי במהלך השנים הם נפרדו שיר והיא הוציאה את השיר שהפך ללהיט - "Wrecking ball".

 

סלינה גומז - The Heart Wants What It Wants

השיר האחרון ברשימה שלנו הוא השיר המרגש הזה שגומז שרה על מערכת היחסים שלה עם ג'סטין ביבר לאחר הפרידה שלהם בשנת 2014, לאחר מכן הם חזרו לקאמבק קטן אך הם נפרדו בסוף שוב. בשיר גומז מספרת על מערכת היחסים שלהם וכמה שהיא אוהבת אותו גם כשהם נפרדים.

 

 

"

תגובות