אריאנה גרנדה וליידי גאגא בשיתוף פעולה מוזיקלי. צילום מסך מאינסטגרם

אריאנה גרנדה וליידי גאגא בשיתוף פעולה מוזיקלי

רגע לפני שליידי גאגא חוזרת אל הכותרות, היא מצוותת אליה את אריאנה גרנדה ויחד הן משחררות שיר חלומי, כחלק מפרויקט מיוחד לתאריך בו התקיים הפיגוע בהופעתה של גרנדה במנצ׳סטר. אז מה חשבנו על שיתוף הפעולה של שתי הגדולות מכולן?

כשבוע לפני צאת אלבום הקאמבק שלה, ליידי גאגא חוזרת בשיתוף פעולה חושפני ועמוק עם אריאנה גרנדה בשם "Rain on me". שיתוף הפעולה הוא חלק מפרויקט מוזיקלי חדש שידבר על החלמה מטראומה ותהליך ההתמודדות עמה, וכל זה לרגל ציון שלוש שנים לפיגוע במנצ'סטר. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מעבר למסר הרגשי שמועבר בו, מדובר בשיר שהוא לגמרי ברכה לעולם המוזיקה: השילוב בין הזמרות המצליחות הוא יותר ממדהים והשיר הזה? פשוט ממכר. הסמליות של התאריך מראה שגרנדה לעולם לא תשכח את היום הנורא, והיא מציינת אותו בדרכים מקוריות יותר וקרובות לליבה הרבה יותר – כמו פתיחת פרויקט חדש שכנראה הולך להיות הרבה יותר עמוק וקשה רגשית משאר הפרויקטים שלקחה בהם חלק עד כה. השירה של שתי הכוכבות ביחד עם הלחן הממכר של השיר משאירה אותנו חסרי מילים – כי שיתוף פעולה כזה לא ראינו כבר תקופה. 

כבר מתחילת השנה החלו להגיע שמועות על דואט חדש של ליידי גאגא. השבוע, רגע לפני הקאמבק המתבקש, וכמעט חצי שנה מאז הפצת השמועות, הן מתגלות כנכונות וליידי גאגא משחררת דואט עם נסיכת הפופ אריאנה גרנדה. כאשר היא עומדת לפני שחרורו של אלבומה החדש שיכלול בין היתר, שיתופי פעולה נוספים ומפתיעים - כמו דואט עם אלטון ג'ון ולהקת הקיי-פופ בלאק-פינק.

שיתוף הפעולה המתבקש של כוכבות העשור יהיה חשוף מבחינת רגשית מעט יותר מהמצופה, ויעסוק בהחלמה מטראומה וההתמודדות עמה. משמעות נוספת שמייחדת את השיר היא ההתייחסות לתאריך, שבו מציינים המעריצים ברחבי העולם שלוש שנים מאז הפיגוע שאירע במנצ'סטר בתום הופעתה של גרנדה וגבה את חייהם של 22 בני אדם. כידוע, כתוצאה מכך, נאלצה גרנדה להתמודד עם פוסט-טראומה. לכן, בחרה הזמרת לשחרר את השיר דווקא ביום זיכרון זה ולחלוק את תהליך ההתמודדות האישי שלה. בנוסף לכך, גם גאגא בחרה לדבר בשיר על החוויה האישית שלה והכאב הנורא שמלווה בכך. איזה מדהימות!

 

תגובות