סיכומוזיקלי: הגרסה הנוספת לשירו של רן דנקר נחשפת. חגי דקל

סיכומוזיקלי: הגרסה הנוספת לשירו של רן דנקר נחשפת

שבוע נוסף (ורותח!) הגיע לסיומו, ואיתו שירים חדשים שיצאו ממש השבוע בעולם המוזיקה הישראלית. אז שבו בנוח, קחו כוס מים קרים, תדליקו את המזגן ובואו לשמוע יחד איתנו את כל מה שיצא השבוע. מהלהיט החדש של יוצא "הכוכב הבא", הגרסה הנוספת לשירו של רן דנקר והשיר המצמרר שכתבה ליאור קקון לזכר עמית בן יגאל ז"ל

עוד שבוע הסתיים לו וגם הפעם אספנו את כל השירים והביצועים הכי חדשים שיש, במיוחד בשבילכם. אז למה אתם מחכים? לחצו פליי!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

שיר לוי - הדרך שעברתי

שיר לוי חוזר אלינו בשיר חדש ומעניין במיוחד. את השיר כתב והלחין הזמר והיוצר אדיר גץ והפיק אריאל טוכמן. השיר, "הדרך שעברתי" מתאים בדיוק לסגנונו של לוי ומוסיף לו אפילו יותר. אין ספק שקולו של לוי וגוון הקול שלו הוא משהו שלא שומעים אצל כל זמר, וקולו של לוי, בשילוב עם המילים, הלחן וההפקה המוזיקלית שעומדת מאחורי השיר, יוצר שיר מעניין, עכשווי וממכר.

לסיכום: כמו שרק הוא יודע

 

מוריה ג'ובאני - אין לי זמן לדמעות

שיר נוסף שיצא השבוע הוא של הזמרת העולה, מוריה ג'ובאני. את השיר "אין לי זמן לדמעות", כתב והלחין גיא קושנירסקי (שגם הפיק מוזיקלית). השיר עצמו עשוי להטעות, משום שהוא מתחיל במנגינה המזכירה בלדה עצובה, אך תוך כמה שניות כבר מתחילים לשמוע את הקצב של השיר ומבינים שטעינו לגמרי ויש בו משהו מאוד קצבי! קולה של ג'ובאני מצליח לבלוט ולהרים את השיר למעלה. למרות ההרגשה שאולי חסר משהו בשיר, אין לנו ספק שזוהי רק ההתחלה!

לסיכום: יש לה את זה

רפאל בכר - את לא מבינה

הוא רק בן 15, אבל נראה שגיל זה רק מספר אצל רפאל בכר, שהספיק להשתתף בתכנית "הבנים והבנות", להשיג עשרות אלפי עוקבים בטיקטוק, להשתתף בהצגות ולעסוק בעולם המוזיקה. השבוע הוציא בכר את הסינגל החדש שלו, "את לא מבינה" והוכיח לנו שהוא גם ממש לא מתכוון לנטוש את עולם המוזיקה. אין ספק שעל אף גילו הצעיר בכר שר מהנשמה שלו ונותן הכל כדי שהשיר יהפוך להכי טוב שיכול להיות.

לסיכום: כוכב

רותם חן - זה לא הגיוני

רותם חן, שפרץ אל חיינו בתכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" ומאז הספיק להוציא מספר שירים שהפכו ללהיטים, שיחרר השבוע את הסינגל החדש שלו, "זה לא הגיוני" שכתב והלחין יחד עם נועם קאפח ועידו נמר. השילוב בין הטקסט האמיתי והמרגש לבין המוזיקה הקצבית וההפקה המוזיקלית של ניר פרץ, יוצר שיר שפשוט כיף לשמוע. רותם חן מראה לנו שעולם המוזיקה זה לגמרי העולם שלו, ומוכיח לנו שכל ההשקעה שלו משתלמת.

לסיכום: להיט

מוטי טקה - מספיק לריב

הוא אחראי על מספר לא קטן של להיטים שכבשו את כולנו, והשבוע, הוציא מוטי טקה את השיר החדש שלו, "מספיק לריב". למרות קליפ האנימציה שמעלה חיוך על הפנים, המוזיקה המאוד-קצבית וקולו של טקה שדואג להרים לנו ולעשות מסיבה, בכל זאת יש הרגשה שמשהו חסר. למרות השיר הקצבי במיוחד, בשלב זה דווקא היינו רוצים לשמוע משהו חדש, משהו שעוד לא שמענו קודם ואולי ייתן לנו טעם של עוד.

לסיכום: שיר קצבי אך ציפינו ליותר

 

שווה האזנה

רן דנקר בגרסה נוספת לשיר "כשאומרים לי לא"

לפני כחודש, סיפר לנו רן דנקר בראיון שערכנו איתו, שלשיר החדש שלו, "כשאומרים לי לא", יש למעשה שתי גרסאות שונות. השבוע חשף בפנינו את הגרסה השנייה לשיר המדובר. למרות שהטקסט הוא אותו הטקסט, והלחן הוא אותו הלחן, יש משהו בהחלט מאוד "מחאתי" בגרסה הזו, ביט אחר שמתווסף ללחן ויוצר תוצאה שונה לגמרי. לא יודעים מה איתכם, אנחנו עדיין לא מפסיקים לרקוד!

יהונתן בן סימון בקאבר לנתן גושן

הזמר הצעיר והמוכשר יהונתן בן סימון פרסם השבוע בחשבון האינסטגרם שלו ביצוע קאבר לשיר "אין הרבה מה לעשות" של הזמר והיוצר נתן גושן, בביצוע שמאוד מתאים לתקופה האחרונה. קשה לפספס שבן סימון שר מתוך הלב שלו וזה לגמרי הופך את השיר להרבה יותר יפה ומדויק.

כרקוקלי ופרקש נגד אלימות נשים

על רקע מקרי האלימות הגוברים כנגד המין הנשי, החליטו כרקוקלי לארח בתוכנית הקאברים הנשית שלהן את עמית פרקש ולבצע קאבר ללהיט של אריאנה גרנדה - "Dangerous Woman" שכולו העצמה נשית. בנוסף, כתבו האחיות פוסט באינסטגרם על הנושא: "נשים הן חזקות, חכמות ויפות, יש בנו כוח שאף אחד לא יכול עליו! שבת חברות התחיל מהרצון לעשות שיתופי פעולה עם נשים, לחבר ולחזק אותנו יחד. עכשיו אני מבינה כמה כוח יש בזה. השבוע פגשנו מישהי שהתאהבנו בה ממבט ראשון והיא לגמרי חברה שלנו מעכשיו לתמיד! אתם בטח יודעים כמה שהיא מוכשרת יפה וחזקה".

 

 

   ליאור קקון בשיר מרגש ומצמרר

אין ספק שהרצח של החייל עמית בן יגאל ז"ל הוא מצמרר וכואב ברמה בלתי נתפסת, כאב שאי אפשר לתאר ולהבין. גם הזמרת ליאור קקון לא נשארה אדישה, והחליטה לכתוב שיר ממילותיה של אושר, חברתו של עמית ז"ל. השיר שכתבה ומבצעת קקון הוא הביצוע המצמרר והכואב ביותר ששמענו השבוע, והיא מצליחה לרגש אותנו בצורה יוצאת דופן.

 

 

תגובות