חוגגים עשור: העובדות המיוחדות על וואן דיירקשן. Gettyimages.IL/ Keith Tsuji

חוגגים עשור: העובדות המיוחדות על וואן דיירקשן

להקת וואן דיירקשן חוגגת עשר שנים להקמתה ולכן החלטנו לצאת בפרויקט מיוחד לכבוד חגיגות העשור. והיום - העובדות המיוחדות על וואן דיירקשן

ממשיכים את חודש החגיגות עשור ללהקת וואן דיירקשן בעובדות מיוחדות על הלהקה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הארי הוא זה שבחר את השם ללהקה

באחד הראיונות השונים שביצע סטיילס הוא חשף כי לאחר שסיימון קאוול איחד את חמשת הבנים ללהקה לא היה להם שם. לאחר שהם העלו שמות רבים שהם לא אהבו, סטיילס הציע "וואן דיירקשן" ומאז הכל היסטוריה.

© gettyimges.ILHandout

קליפים שנגנזו

במהלך השנים שהלהקה הייתה ביחד, צולמו קליפים רבים לשירים שחלקם אף נגנזו. קליפ אחד שלא יצא בסוף אך צולם הוא לשיר "infinity", שיר מהאלבום האחרון של הלהקה, אנחנו עדיין שבורי לב שלא יצא לנו לראות את הקליפ.

התחילו בענק

אלבום הבכורה של הלהקה ״Up All Night” היה אלבום הבכורה הנמכר ביותר במצעד של אנגליה בשנת 2011. האלבום כולל את הלהיטים ״What makes you beautiful”, ״one thing” ו״moments”.

מעדיפים לישון באוטובוס מסע שלהם

במהלך השנים של הלהקה ביחד הם היו בסיבובי הופעות מסביב לעולם ובארצות מסוימות היו עם אוטובוס מסע שהוא למעשה דירה בפני עצמו. חברי הלהקה טענו כי הם מעדיפים לישון באוטובוס שלהם ולא בחדרי מלון בזמן סיבובי ההופעות.

שברו שישה שיאי גינס

בספר השיאים של גינס לשנת 2016 יש שישה שיאים ששברו להקת וואן דיירקשן. השיאים שנשברו הם: מספר העוקבים הגדול ביותר ללהקה, הריקוד הפופולארי ביותר במשחק ״Just Dance” עם השיר ״What makes you beautiful”, הכי הרבה רשומים ביוטיוב ללהקה, הלהקה הראשונה שהייתה מקום ראשון במצעדים בארצות הברית עם ארבעת האלבומים הראשונים שלה: Up All Night, Take Me Home, Midnight Memories, Four. הלהקה הבריטית הראשונה שהגיעה למקום הראשון במצעדים של ארצות הברית והכניסה הגבוהה ביותר של קבוצה בריטית למצעד הסינגלים של ארצות הברית עם השיר ״Live While We’re Young”.

 
תגובות