עשור באיחור? הרשת חושדת שוב באיחוד של 1D. אינסטגרם @liampayne

עשור באיחור? הרשת חושדת שוב באיחוד של 1D

חודש לאחר חגיגות העשור של "וואן דיירקשן", הרשת מלאה במעריצים אשר מצאו שלל סימנים לכך שהם אכן עשויים להתאחד להופעה ממש בקרוב • כל הפרטים

בחודשים האחרונים הדיבורים על איחוד של להקת וואן דיירקשן היו בכל מקום. גם מצד חברי הלהקה וגם מצד המעריצים, חגיגת העשור להקמת הלהקה שהייתה בסוף חודש יולי העלתה את הרצון לאיחוד מרגש. אך זה לא קרה, במהלך העשור חברי הלהקה (למעט זאין מאליק) העלו לרשת החברתית פוסטים מרגשים לחגיגת העשור, אך איחוד לא באמת היה. עד עכשיו? מעריצים ברחבי העולם מצאו סימנים חדשים לכך שאולי יש בכל זאת איחוד פיזי.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הכל התחיל שמעריצים שמו לב כי כאשר נכנסים לקליפים של הלהקה ביוטיוב ולוחצים על אחד הכפתורים, זה מראה סרטון של פיניאס ופרב המציג שיר שנקרא "אנחנו חוזרים".

ביום שבת הבא ה-29 לחודש אוגוסט, חבר הלהקה ליאם פיין יחגוג את יום הולדתו ה-27 בהופעה וירטואלית מיוחדת. במהלך השבוע האחרון הוא עשה שני לייבים באינסטגרם שלו, אחד לפני תחילת מכירת הכרטיסים להופעה ואחד מחדר החזרות של ההופעה. בלייב הראשון מיום שני האחרון הוא התחיל להגיד שיהיו אורחים מיוחדים בהופעה ושהוא לא אומר מי כרגע. מיד לאחר מכן החל להגיד שהוא ישיר שירים שהוא לא שר בערך שבע שנים, כלומר - שירים מהשנים בהן היה פיין בלהקה. המעריצים חושבים כי אכן מדובר באיחוד והאורחים המדוברים הם אכן חבריו ללהקה. בהמשך הלייב פיין החל לשיר שירים של הלהקה בקצרה. לפי תגובות הגולשים, סיפר בדיחות פרטיות שרק המעריצים ההדוקים יבינו וגרם שמחה רבה בקרב קהילת המעריצים.

 

יום לאחר מכן פיין עשה עוד לייב מחדר החזרות של ההופעה הקרבה ומעריצים אשר צפו בלייב שמו לב לבן אדם מאחורי פיין שניראה כמו חברו ללהקה, לואי טומלינסון. המעריצים טוענים שהם זיהו את פריט הלבוש שלו מתמונה מהעבר וכרגע הם חושבים כי לואי אכן היה בחדר החזרות עם פיין. בנוסף, לפלייליסט הרשמי של ההופעה הוירטואלית הראשונה של ליאם, ניתן לראות אותו דרך הפרופיל האישי של ליאם באינסטגרם, ניתן לראות שנוספו שני שירים של לואי. בנוסף, המעריצים שמעו אנשים מדברים ברקע הלייב והם חושבים שהם זיהו את הקולות של שאר 1D והם מתכוננים ביחד איחוד. מה שעוד מחזק את התיאוריה לטענת המעריצים זה שבאותו הזמן, נייל הורן, העלה סטורי שהוא נמצא ברכב מה שאומר שהוא לא היה בבית. תוסיפו לכך את העובדה שכל ארבעת חברי הלהקה (כמובן ללא זאין שעל פי המעריצים, לא צפוי לקחת חלק באיחוד לכאורה) שוהים כרגע בלונדון - היכן שתתקיים ההופעה.

לסיום, לפני יומיים ליאם פיין חגג 2 מיליון עוקבים לחשבון הטיקטוק שלו ועשה סטורי מיוחד שבתוכו היה לוח של וואן דיירקשן. אחת המעריצות כתבה "הלוח של וואן דיירקשן, הוא יודע מה הוא עושה" ופיין עצמו עשה לייק על התגובה שלה. בכך שהיא רשמה הוא יודע מה הוא עושה מדובר כמובן ברמיזה לאיחוד. מה דעתכם? יתאחדו או סתם קונספירציה?

תגובות