יש להן גלידה: הסינגל של סלינה גומז ובלאקפינק כבר כאן!. צילום יוטיוב

יש להן גלידה: הסינגל של סלינה גומז ובלאקפינק כבר כאן!

מה קורה כאשר בלאקפינק מתאחדות עם סלינה גומז? יוצא שיר שהוא כולו גירל פאוור. הבוקר (ו') להקת ה-KPOP הוציאה את שיתוף הפעולה המדובר עם הכוכבת האמריקאית (בסינגל "ICE CREAM") ומזכירות לנו שאולי הקיץ והחופש כמעט נגמר, אבל זה לא אומר שאי אפשר כבר ליהנות מגלידה טובה

את להקת הבנות בלאקפינק כבר אין צורך להציג. בנות הלהקה הקוריאנית שברו את כל השיאים בחודשים האחרונים ולגמרי הביאו כבוד לז'אנר ה-KPOP. מאחוריהן להיטים כמו"Kill This Love ו- "How you like that", שהגיעו למיליארדי צפיות ביוטיוב, הבנות מביאות פייט לשאר להקות הז'אנר והוכיחו ממזמן שאין פה כדי להישאר. היום (שעון ישראל) הן הוציאו סינגל חדש ומפתיע בשם "Ice Cream" עם האחת והיחידה - סלינה גומז.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר (רובו המוחלט באנגלית) ונכתב על ידי סלינה עצמה וגם אריאנה גרנדה לקחה בו חלק בכתיבה. הסינגל עוסק באישה שיודעת את שוויה ויודעת מה היא רוצה, כך שהסביבה והקראש מקבל אותה כמו שהיא לגמרי. לשיר יש לחן כל כך מתוק ווויב סופר וומן שכבר מהשנייה הראשונה מתמכרים אליו.

מהקליפ אפשר גם להרגיש את הקיץ והצפייה בו נותנת בנו רצון לאכול עכשיו גלידה על שפת הבריכה או על חוף הים. ונראה שכל הדיבור על הגלידה גם השפיע על סלינה שהוציאה מהדורה מיוחדת של גלידת וניל עוגיות על שמה.

הסינגל, שהוא לגמרי להיט קיץ, יצא כבר מאוחר הרי אנחנו כבר בסוף הקיץ, אבל בכל מקרה הוא צפוי לקבל הצלחה גדולה וגם נותן לנו עוד טיפת הנאה של קיץ וחופש לפני החזרה לשגרה וללימודים בשבוע הבא. יש גם סיכוי רב שהשיר יצליח להדיח מהמקום הראשון במצעדים להיט קיץ אחר המדבר על אוכל – השיר "Watermelon sugar" של הארי סטיילס. אבל מה שבטוח בזכות בלאקפינק וסלינה יש לנו עכשיו תוכניות לסופ"ש הקרוב והן כוללות שמיעה חוזרת של השיר ואכילת גלידה כמובן.

תגובות