סיכום טקס VMA: ליידי גאגא לגמרי גנבה את ההצגה. צילום: באדיבות MTV ישראל בYes וHot

סיכום טקס VMA: ליידי גאגא לגמרי גנבה את ההצגה

הקורונה הרסה לכולנו את השנה אבל בכל זאת יש משהו שהיא לא הרסה וזה טקס ה-VMA המפורסם של MTV. בזמן שישנתם התקיים הטקס המוזיקלי וכמו בכל שנה זכינו לראות את האמנים האהובים עלינו בתלבושות מדהימות, הופעות מטורפות וגם הענקת פרסים לשירים והקליפים שעשו לנו את השנה • אז מי הופיע ומי ניצח? הסיכום המלא

בעוד שהקורונה גרמה להשבתת עולם התרבות וביטול מלא הופעות וטקסים אחרים, בטקס ה-VMA של MTV היא לא פגעה והוא התקיים אמש בניו יורק בתנאים המתאימים לתקופה. הטקס היה קצת שונה מבדרך כלל אבל בכל זאת קיבלנו הופעות מדהימות והענקת פרסים לאמני השנה. אם ישנתם ופספסתם את הטקס, אנחנו כאן כדי לעדכן אתכם על כל מה שאתם צריכים לדעת על VMA 2020.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הטקס נפתח במחווה לשחקן צ'דוויק בוזמן (בלאק פנתר) שנפטר ביום שבת שעבר, והמנחה קיקי פלמר הקדישה לו את הערב הזה. מי שפתח את ההופעה הוא דה וויקנד ששר את להיטו "Blinding Lights" שמאחוריו יש מופע זיקוקים שקצת הזכיר לנו את יום העצמאות. מיד לאחר מכן מיילי סיירוס עלתה לבמה עם שירה החדש "Midnight sky" ושיחזרה את הסצנה המפורסמת שלה כשהיא מתנודדת על כדור בטון רק שהפעם היא הייתה על כדור דיסקו. עוד הופיעו: להקת ביטיאס עם הופעת בכורה לסינגל החדש שלהם "Dynamite" שהוא גם השיר הכי נצפה ביוטיוב תוך 24 שעות עם מעל 100 מיליון צפיות, גם דוג'ה קאט עם הלהיט הגדול שלה "Say So". בנוסף גם מאלומה, CNCO, הראפר DaBaby , ו-Black eyes peas הופיעו עם הלהיטים שלהם וחלקם גם שרו במתכונת של דרייב אין.

 

אבל ההופעה הכי מטורפת הייתה כנראה של ליידי גאגא שפשוט גנבה לכולם את ההצגה. היא שרה מחרוזת של שירים מהאלבום החדש שלה והיא כללה את "Enigma", "Chromtica II" ו-"911". מיד לאחר כך הצטרפה אליה אריאנה גרנדה ובהופעת בכורה שרו את Rain on me. ואז ליידי גאגא חתמה את המחרוזת בשיר "Stupide Love". כל ההופעה עצמה ארכה כ-9 דקות שכללו כוריאוגרפיות מטורפות והחלפת תלבושות וכל זה בזמן שגאגא וגרנדה ושאר הרקדנים חבשו מסיכה.

 

ליידי גאגא לא הפציצה רק בהופעה אלא גם בפרסים ובתלבושות, היא לקחה איתה הביתה 4 פרסים: אמן השנה, פרס חדש בשם Tricon, שיר השנה  ושיתוף הפעולה של השנה לדואט שלה עם אריאנה גרנדה "Rain on me". כל פעם שעלתה לקבל פרס חדש היא לבשה תלבושת אחרת שכללו מסיכות מיוחדות שמאוד הצחיקו את הרשת. 

הדואט המפוצץ של ליידי גאגא ואריאנה גרנדה © צילום: באדיבות MTV ישראל בYes וHot

עוד זכו הם אריאנה שבנוסף לפרסים המשותפים עם ליידי גאגא היא גם זכתה בפרס הקליפ הכי טוב מהבית (פרס ייחודי שמתאים לתקופה) עם השיר "Stuck with u" המשותף עם ג'סטין ביבר. גם ביטיאס זכו בשלושה פרסים: שיר הפופ של השנה, להקת השנה ושיר הקייפופ של השנה. בנוסף לזה, וויקנד זכה בשני פרסים על השיר "Blinding lights" : שיר אר אנד בי של השנה, ובקליפ השנה. יתר על כן דוג'ה קאט קטפה את פרס האמן פוש של השנה ומייגן דה סטליון קטפה את הפרס של שיר היפהופ השנה.

© צילום: באדיבות MTV ישראל בYes וHot

את פרס הקליפ למטרה טובה זכתה הזמרת H.E.R  עם שירה "I cant breath" שעוסק בתנועת Black lives Matter שתפסה תאוצה בחודשים האחרונים בארה"ב ובעולם בעקבות המוות של ג'ורג' פלויד שנרצח בידי שוטר. נראה שזה גם היה הנושא המרכזי של הערב, והבקשה לצדק למקרי הרצח הגזעניים האלו חזרו לאורך כל הערב. המנחה קיקי נאמה על הנושא, ההופעה של הראפר Dababy  הייתה מושפעת מאוד מהאלימות של המשטרה כלפי שחורים, גם דה וויקנד התייחס לנושא כאשר עלה לבמה לנאום הזכייה שלו וכל מה שהוא אמר היה "אין לי על מה להודות, צדק לברונה טיילור וג'ייקוב בלאק (עוד שני אנשים שחוו אלימות גזענית של המשטרה האמריקאית)". הגזענות היא בעיה אוניברסלית שנוגעת בכל חברה ומדינה בעולם, והגיע הזמן לעצור את התופעה הזו. 

מאלומה
מאלומה © צילום: באדיבות MTV ישראל בYes וHot

לסיכום, MTV הצליחו להביא שואו מטורף למרות ההגבלות הבריאתיות. לצד ההופעות והפרסים היה השנה גם מסר מעבר לסתם עוד טקס נוצץ. נקווה שכבר שנה הבאה נוכל לקיים את הטקס כרגיל, שהקורונה תיעלם ושבעיית הגזענות תפחת.

הטקס ישודר בערוץ MTV ישראל (עם כתוביות בעברית) היום (שני - 31.8) בשעה 21:00, שידור נוסף יהיה בחמישי (3.9) בשעה 18:00 ובשישי (4.9) בשעה 16:00.

תגובות