שילוב קדוש: ג'סטין בשיתוף פעולה חדש עם הראפר צ'אנס. יוטיוב

שילוב קדוש: ג'סטין בשיתוף פעולה חדש עם הראפר צ'אנס

כשבעה חודשים לאחר שהוציא את אלבומו האחרון, ג'סטין ביבר מפתיע ומשחרר היום (ו') סינגל ראשון מאלבום שישי. שיר בשיתוף פעולה עם הראפר צ'אנס

תקופת הקורונה כנראה עשתה טוב לג'סטין ביבר כי היום (ו') הוא משחרר שיר חדש ביחד עם צ'אנס הראפר בשם "Holy". בשבוע האחרון ביבר העלה הרבה טיזרים לרשתות החברתיות ואנחנו לא מאמינים שאנחנו סוף סוף יכולים לשמוע את שיתוף הפעולה המטורף הזה. הסינגל המדובר פותח את האלבום השישי של הזמר כשבעה חודשים לאחר ששיחרר את אלבומו החמישי בשם ״Changes”.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר מאודד כיפי וחיובי, להודות לדברים הטובים בחיים שלנו בזמנים קשים. הקול של ג'סטין מדהים בשיר כמו תמיד. החיבור עם צ'אנס לגמרי מעולה, כי הוא הביא צד אחר בשיר שעשה לנו טוב על הלב. שיר עם וויבים טובים שאנחנו בטוחים שנשמע הרבה ממנו.

 

הקליפ של השיר מרגיש כמו סרט, מאוד מיוחד ומושקע בו אנו זוכים לראות צד אחר ובוגר של הזמר. אם בקליפים הקודמים שלו הם היו יותר בוויז'ן של מסיבה, הקליפ הזה מעביר מסר מדהים ומרגש מאוד ביחד עם השיר. בקליפ יש זוג צעיר שנותר ללא עבודה בעקבות משבר הקורונה ובלי מקום לגור הולך ברחובות חשוכים, ואז עוצר להם חייל אמריקאי ומזמין אותם לארוחה חמה בביתו.

תגובות