לירן דנינו, עדן אלנה ועידן עמדי: אמני ישראל בשיר חגיגי לכבוד החג. צילום: יובל כהן

לירן דנינו, עדן אלנה ועידן עמדי: אמני ישראל בשיר חגיגי לכבוד החג

חשבתם מה יקרה כאשר שלומי שבת, לירן דנינו, עידן עמדי, גיא ויהל, עדן אלנה, ספיר סבן ואודיה אזולאי התאחדו לשיר אחד? כי הנה הם מגשימים לנו את הפנטזיות! כחלק מהמסורת של ארומה מיוזיק, הם משחררים לנו יחד, רגע לפני החג, שיר חגיגי לראש השנה, והפעם באווירת התקופה שמלווה אותנו

מדי שנה, מטעם ארומה מיוזיק, מתאחדים כמה זמרים גדולים וטובים לשיר חגיגי לכבוד החג שממש בפתח הדלת. השיר הנבחר, שאותו חידשו וביצעו יחד מיטב הזמרים, הינו השיר המוכר והאהוב של אריק איינשטיין ''אני ואתה''. כזכור, השיר מדבר על אופטימיות ורצון להתגבר על קשיים דרך אחדות ושיתוף, והוא מתאים בדיוק כעת, לאור התקופה הרעועה בה אנו נמצאים. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את השיר המחודש גיא ויהל עיבדו והפיקו מוזיקלית למילותיו של אריק איינשטיין ולחנו של מיקי גבריאלוב. השיר הוא רגוע אך מלא באנרגיות חיוביות ושלוות. השילוב הווקאלי של האמנים יוצר מפגש בין הפופ הישראלי לבין המזרחית שביחד הוא הרמוני ומדוייק. כאמור, השיר יוצא לפני החג והקליפ בהשראת החג: האמנים לבושים בלבן, ישנה אווירת חג, ומוצגים המאכלים הסמליים של ראש השנה שעליהם מברכים. 

 

אין ספק שהחידוש המוזיקלי מוצלח מאוד ויהפוך ללהיט שיסחוף את המדינה. התרגשנו, התחברנו, ועכשיו אנחנו לגמרי מוכנים ומצפים לחג שבפתח. 

 

תגובות