מאלומה וג'ניפר לופז בשיתוף פעולה לוהט במיוחד. מתוך הקליפ, ערוץ היוטיוב של ג'ניפר לופז

מאלומה וג'ניפר לופז בשיתוף פעולה לוהט במיוחד

מה קורה כאשר שניים מכוכבי הפופ הלטיני מחליטים לשתף פעולה? יוצא להיט. ואכן אמש (ה'), מאלומה וג'ניפר לופז הוציאו לא רק שיר אחד - אלא שניים

בשנים האחרונות ז'אנר הראגטון והפופ הלטיני תפסו תעוזה מטורפת בכל העולם, כך שגם אנשים שספרדית היא אינה שפת האם שלה מתחברים ושומעים את השירים האלו. בנוסף, צמחו כל כך הרבה כוכבים מהז'אנר כמו למשל מאלומה שהפך לכוכב בינלאומי. הלילה, ג'ניפר לופז ואותו מאלומה הוציאו שני שירים משותפים ושונים המחוברים כקליפ אחד בשם "PA'TI" ו- "LONELY", אותו פותחת בכלל כוכבת הטיקטוק - צ'ארלי דמילו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

השיר הראשון "PA'TI" הוא שיר פופ ועם קצב קליט כך שמשמיעה ראשונה כבר אפשר לזמזם את הפזמון. השיר מדבר על רומן בין אדם עשיר לאדם בעל קשיים כלכליים. לאורך השיר ג'ניפר (שמשחקת את האישה עשירה) שרה על כך שכל רכושה שייך גם למאלומה (המשחק את האדם היותר עני).

 

 

השיר השני "LONELY" מאוד שונה מהראשון, הוא קצת פחות קליט ויותר לוהט. הישר מדבר על פרידה שבה אחד מבני הזוג רוצה לחזור אבל השני לא רוצה. אולי מבחינת הלחן השירים שונים, אבל מבחינת המילים מרגיש ש -"LONELY" הוא המשך ישיר ל-"PA'TI", כך שהמערכת היחסים בשיר הראשון נגמרה ועכשיו בשיר השני הם מדברים על הפרידה.

הדבר המגניב ביותר בכל השיתוף הפעולה הזה, שהם חיברו את שני השירים לקליפ אחד שנראה קצת כמו סרט. בזמן השיר הראשון רואים את ג'ניפר ביליונרית הנמצאת תחת חקירה משטרתית ומאלומה הוא השומר ראש והנהג שלה ונקשר בניהם רומן. כאשר השיר השני מתחיל, המשטרה עוצרת את ג'ניפר ומגלים שמאלומה היה סוכן כפול שעבד בשביל המשטרה. זאת לא תהיה הפעם האחרונה שנשמע מהצמד, הרי הם עומדים לככב ביחד בסרט המוזיקלי "התנשא לי?" שיצא בפברואר הקרוב, כך שנזכה גם לעוד הרבה שיתופי פעולה בין השניים. אבל עד אז בואו נהנה משני השירים האלו שבטוח יהפכו ללהיט.

תגובות