שיתוף הפעולה המוזיקלי הראשון בין ישראל לאיחוד האמירויות. צילום מסך מהקליפ

שיתוף הפעולה המוזיקלי הראשון בין ישראל לאיחוד האמירויות

אחרי הסכם השלום ההיסטורי, נעשה שיתוף פעולה מוזיקלי ראשון בין ישראל לאיחוד האמירויות! מדובר בשיר קליט וסוחף, בשם "אהלן ביכ", שכתבו והלחינו דורון מדלי ו-Henree, בביצועם של אלקנה מרציאנו הישראלי ו-וואליד אל ג'אסים מדובאי • האזינו

וואליד אל-ג'אסים הוא זמר ערבי מפורסם מדובאי שאחראי על יצירות לאומיות רבות באמירויות. זוכה פרס הקול הטוב ביותר בפסטיבל הזמר הערבי. אלקנה מרציאנו, כידוע, זכה בתוכנית הריאליטי ''דה וויס' 3", כאן בישראל, ונחשב לאחד הפייבוריטים בתכנית. כעת השניים התאחדו לשיתוף פעולה מוזיקלי ראשון מאז הסכם השלום שנחתם בין ישראל לאיחוד האמירויות. בהחלט רגע היסטורי!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מדובר בשיתוף פעולה מרגש עקב היותו הראשון בין המדינות. השיר הזה נרקם על ידי מנהליהם של שני האמנים במשך שבועות ארוכים  ופורסם יחד עם הפרסום על הסכם השלום ההיסטורי. השיר המיוחד "אהלן ביכ" נכתב בשילוב שלוש השפות: עברית, אנגלית וערבית - וזאת על מנת להעביר מסר של שלום ואחדות בין העמים והמדינות באופן אותנטי וקליל. השיר מלווה בקליפ ייחודי שצולם כחלקו בישראל וחלקו בדובאי בבימויו של עוזי ג'ורג'. 

 

לא רק אנחנו נרגשים! גם בחברת ההפקה הערבית ''CABANA'' מדובאי נרגשים מאוד מהפרויקט ומספרים שם על אהבתם לישראל. ועכשיו בואו נדבר על הקליפ המושקע שנערך וצולם בצורה איכותית ומקצועית. אין ספק שהשילוב של תל אביב ודובאי מורגש, ונוצרת אווירה טובה וכיפית. כמו כן, מילותיו של השיר מציגות את החברות בין שני הזמרים כהשוואה להסכם השלום בין שתי המדינות. הקצב של השיר סוחף וממכר! אנחנו צופים שזה הולך להיות הלהיט הבא של ישראל ודובאי.

 

תגובות