המועמדים לגראמי נחשפו: ביבר מתעצבן ו-BTS מביאים כבוד. gettyimges.IL\Dia Dipasupil, אינסטגרם

המועמדים לגראמי נחשפו: ביבר מתעצבן ו-BTS מביאים כבוד

טקס פרסי הגראמי הכריז אמש (ג') על המועמדויות של הטקס הגדול שיתרחש ב-31 בינואר • קבלו את רשימת המועמדים!

רשימת המועמדים לטקס הגראמי נחשפה אמש (ג') והיא נוצצת ומסקרנת במיוחד. מי המועמדים הבולטים? קבלו!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

רשימת המועמדים הוצגה בטקס קטן, כשהמנחים הם דואה ליפה, מייגן דה סטליון ועוד. מי שמובילה בין כולם, עם תשע מועמדויות, היא לא אחרת מביונסה, אחריה טיילור סוויפט ודואה ליפה עם לא פחות משש קטגרויות.

בקטגוריית אלבום השנה יש לנו את "Chiombo" של ג'נה אייקו, בלאק פומז, "Everyday Life" של קולדפליי, Djesse Vol. 3 של ג'ייקוב קולייר. כמו כן, לאלבום השנה מועמד האלבום של דואה ליפה, "Hollywood's Bleeding" של פוסט מאלון, "Folklore" של טיילור סוויפט ועוד.

 

בקטגורית שיר השנה יש את "Black Parade" של ביונסה, "The Box" של רודי ריץ', "If the world was ending" של ג'יי פי וג'וליה מייקלס, "Don't Start Now" של דואה ליפה, "Circles" של פוסט מאלון, "Cardigan" של טיילור סוויפט ועוד כמה להיטים גדולים.

כמובן שאנחנו לא יכולים להתעלם מהעובדה שהארי סטיילס מועמד בפעם הראשונה לגראמי ועוד בארבע קטגוריות! ולא רק הוא: גם להקת "BTS" מועמדת בפעם הראשונה לגראמי (בהישג ראשוני של אומני קי-פופ).

 

מייגן דה סטליון אשר מועמדת למספר קטגוריות גם הנחתה חלק מהטקס והתרגשה מאוד עד שאפילו התבלבלה קצת במילים.

כדי שלא תחסר לנו קצת דרמה: ג'סטין ביבר התעצבן והגיב לאחר הטקס שהאלבום האחרון שלו הוא סגנון R&B ונבנה ככזה לאורך כל הדרך ואין סיבה לכך שלא ייחשב לכזה. בנוסף, היו המון ביקורות על כך שלא מעט חושבים שאמנים גדולים לא קיבלו מספיק מועמדויות (ליידי גאגא, דה וויקנד, אריאנה גרנדה ועוד).

© צילום מסך מה-AMA
תגובות