כל אחת משנה: כוכבות MY פסטיגל בשיר על העצמת נשים. פיני סילוק

כל אחת משנה: כוכבות MY פסטיגל בשיר על העצמת נשים

כמדי שנה, מאחורי הפסטיגל תמיד עומד מסר מיוחד - הפעם המסר החברתי הוא העצמת האישה והעלאת המודעות כלפי המגדר והיחס לנשים. כל כוכבות MY פסטיגל (נועה קירל, לירז צ'רכי, אליאנה תדהר, אנה זק ועוד) התאחדו יחד לשיר מעצים שכתבה שרית חדד • האזינו

כחלק מהמסר שנבחר השנה להוביל את הפסטיגל, "כל אחת משנה" - הבוקר (ד') השתחרר שיר חדש בשם "יש בך", המעודד כח נשי ומגביר את ההעצמה הנשית בחברה הישראלית. מאחורי המסר המדהים הזה עומדים יוצרי הפסטיגל, יחד עם עידו גרינברג (@mismas). במסגרת המסר השנתי - כל כוכבות הקאסט חברו יחדיו לשיר מרגש במיוחד.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את "יש בך" כתבה שרית חדד, יחד עם היוצרים תמר יהלומי, יונתן קלימי ודורון מדלי. דרך השיר הזה אלפי ילדים, ילדות, בני ובנות נוער נחשפים לנושא החשוב הזה של העצמה נשית, שחייב להעלות יותר ויותר למודעות, בטח ב-2020. כל זה, כאמור, תחת הסלוגן "כל אחת משנה". הכוכבות לובשות על הבמה את חולצת המסר מתוך קולקציית הקפסולה הייחודית שנוצרה לרגל 40 שנות פסטיגל, בשיתוף עם המותג 'מיסמס'. 

 

שרית חדד, נועה קירל, יעל בר זוהר, לירז צ'רכי, אליאנה תדהר, עדי הימלבלוי, טלי אורן, אנה ארונוב, אושרת אינגדשט, שירה לוי, ריף נאמן, אנה זק, רוני דואני, שירן סנדל, דנה פרידר ומיכל ינאי. כל הנשים יחד על אותה במה! לגמרי צעד חשוב ומרגש להגברת המודעות והשיח הציבורי. רק בשנה האחרונה שמענו על לא מעט מקרי אלימות ורצח כלפי המין הנשי, כך שאין יותר ראוי מהמסר הזה להוביל השנה. גירל פאוור טהור עם שיר מדוייק.

תגובות