נעלמו וחזרו בענק: הקאמבקים הגדולים של הזמרים . צילומי מסך מהאינסטגרם

נעלמו וחזרו בענק: הקאמבקים הגדולים של הזמרים

לא מעט זמרים וזמרות שמנהלים קריירות ענקיות ולפתע נעלמים באופן מפתיע עד הקאמבק הגדול - קבלו את הקאמבקים שזכורים לנו במיוחד!

לא מעט זמרים נעלמו במהלך הקריירה שלהם מסיבות כאלה ואחרות, אך לבסוף חזרו לעולם המוזיקה אחרי תקופה ארוכה. אספנו לרשימה את הזמרים שנעלמו וחזרו אפילו טובים יותר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ג’סטין ביבר

נתחיל עם הקאמבק של מי שאחראי על לא מעט להיטים ענקיים שזכורים לנו עד היום. ביבר הכריז לא פעם על כך שהוא עוזב את עולם המוזיקה, אך לבסוף תמיד חזר. באחת הפעמים הספיקה לו הפסקה של חודש בלבד כדי לשוב לבמות! כיום הוא כבר חזר להיות פעיל ועם להיטים שהם פשוט יאמי!

 

מארינה מקסימיליאן

מארינה שהקסימה אותנו לא פעם עם קולה הייחודי, נאלצה לעבור במהלך הקריירה שלה הפסקה לא מתוכננת. הסיבה? בעיות במיתרי הקול. למעלה מחצי שנה הזמרת נמנעה מהופעות ושמרה על הגרון עד אשר הקאמבק הגדול.

 

דמי לובאטו

נזכיר כי הכוכבת והזמרת דמי לובאטו פרשה מסיבוב ההופעות שלה והפסיקה לתקופה ארוכה עם קריירת המוזיקה שלה. זאת בשל בעיות נפשיות ורפואיות. לאחר זמן מה, היא חזרה עם הסינגל ״anyone”. אנחנו כל כך מצפים להמשיך לשמוע עוד דברים טובים מהזמרת בקרוב!

 

לירן דנינו

גם אצל דנינו הבריאות עצרה את הקריירה, אך אצלו לפרק זמן ממושך יותר! אחרי שנתיים של הפסקה כתוצאה מבעיה בריאותית במיתרי הקול, אשר מנעה ממנו להופיע ולשיר - חזר הזמר לירן דנינו למוזיקה, לפני כשנתיים, בשנת 2018. את הקאמבק הוא עשה עם השיר ״יש ימים״ ומאז שיחרר עוד כמה וכמה שירים טובים. כמו כן, אחרי שנעלם מהכותרות לזמן כה רב - בתקופה האחרונה הוא מככב באתרי הרכילויות לפחות פעם בשבוע בעקבות הזוגיות החדשה שלו עם טיילור מלכוב. לגמרי כבר לא מתחת לרדאר.

 
תגובות