For You: שירי הטיקטוק שאתם חייבים להוסיף לפלייליסט. adobestock

For You: שירי הטיקטוק שאתם חייבים להוסיף לפלייליסט

בשנה האחרונה לא מעט שירי מתוך הטיקטוק הפכו ללהיטי ענק, ומעתה - בכל שבוע נביא לכם את השירים הכי וויראלים באפליקציה שאתם חייבים להוסיף לפלייליסט שלכם!

בשנה האחרונה אפליקציית הטיקטוק משפיעה בצורה מטורפת על תעשיית המוזיקה העולמית. השירים הוויראלים באפליקציה הופכים ללהיטים הכי גדולים של הרגע! בכל שבוע נביא לכם את הלהיטים הגדולים של השבוע מהטיקטוק.

עוד בערוץ המוזיקה של הטיקטוק:

Shower - בקי ג׳יי

השיר המוכר והאהוב מלפני שש שנים חזר להיות פופולארי עכשיו בזכות האפליקציה! הריקוד הממכר שלו הפך לויראלי במהרה ואנחנו לא יכולים להוציא את השיר הזה מהראש. אם הוא עדיין לא בפלייליסט שלכם - איפה אתם חיים?

 

It’s Tricky - ראן די אם סי

כפי שהבחנתם - היופי בטיקטוק זה גם העניין שהוא מחזיר שירים ישנים ומנגיש לדור החדש. השיר המדובר יצא בשנת 1986, וגם בשנת 2020 הוא רלוונטי והכל בזכות טרנד שאפילו קיילי וקנדל ג׳נר עשו!

 

 

Adderall - פופ הונה

משיר ישן נגיע לשיר חדש. שאתם בטוחים מכירים אותו מצמד המילים המוכר "קורבט קורבט" (שישראלים בטיקטוק קוראים לו כרובית כרובית בצחוק כמובן). אנחנו התמכרנו, הגיע הזמן שגם אתם!

 

Body - מייגן דה סטליון

השיר החדש של מייגן דה סטליון ללא ספק הוכחה לזה שה טיקטוק היא גם מהפכה בדימוי הגוף! האתגר הויראלי של השיר מעודד אהבה עצמית של האישה עם הגוף שלה, לא משנה באיזה משקל או צורה.

 

34+35 - אריאנה גרנדה

השיר האחרון ברשימה שלנו הוא הסינגל האחרון של אריאנה גרנדה. הרבה שירים מהאלבום האחרון של גרנדה הפכו לויראלים בטיקטוק אבל השיר זה תפס לנו את העין כי הריקוד שעשו לו באפליקציה פשוט מושלם!

 
תגיות
תגובות