Free love: הזמרים שמפיצים הכי הרבה אהבה. צילומי מסך מיוטיוב, צילום מסך מהאיינסטגרם  @noakirel_

Free love: הזמרים שמפיצים הכי הרבה אהבה

מכירים את זה שלפעמים אתם ממש זקוקים לאהבה? אז ברוכים הבאים! הבאנו לכם את הזמרים עם השירים שהכי מפיצים אהבה, דואגים לנו להרגיש שמח, נעים והכי חשוב - אהובים

לפעמים אנחנו צריכים שיזכירו לנו כמה שווה לאהוב. גם את עצמנו וגם את החברים, המשפחה או כל האנשים שסביבנו. לכן, אספנו לכם שלל זמרים שדואגים להפיץ אהבה בצורה הכי טהורה שיש - בעזרת השירים שלהם! בואו לראות איך הם מראים לנו שאפשר לאהוב באמת, ללא שום תנאי ולגמרי בחינם.

עוד בערוץ המוזיקה של הטיקטוק:

ליזו - Juice

איך לא נתחיל עם ליזו? היא דואגת להפיץ אהבה שווה לכל אחד ואחת במהלך השנים האחרונות. בנוסף, היא מאוד תומכת בהעצמה נשית, אהבה והערכה עצמית - ובהחלט ניתן לראות את זה גם אצלה! ליזו דואגת לפרסם מדי פעם סרטונים של עצמה באינסטגרם ומראה לכולנו כמה כדאי להעריך את עצמנו. השיר הקצבי, ביחד עם הקול המיוחד שלה והמילים המעצימות יוצרים שיר מקסים שדואג להזכיר לנו מה אנחנו שווים ושוות.

 

וואן דיירקשן - What makes you beautiful

כוכבי 'וואן דיירקשן' תמיד האמינו בהפצת אהבה. כבר אז, כשעוד היו להקה, הם הוציאו המון שירים עם המון מסרים של אהבה. מתוכם, בחרנו את הסינגל הראשון שלהם - השיר הכי מרים שיש! מאז הארי, לואי, ליאם, נייל וזאין לא מפסיקים להראות כמה הם אוהבים את הקהל שלהם ולהדגיש שלא משנה מי אנחנו - כולנו צריכים לקבל ולתת אהבה ללא שום הבדל.

 

נועה קירל - יש בי אהבה

נועה מפיצה אהבה במשך כל שנות הקריירה שלה. היא דואגת להביא אור אל המעריצים שלה ולשמח את כולם! במיוחד בגלל זה, בחרנו בשיר שלה - "יש בי אהבה". שם מראה לנו נועה, כמה האהבה הזו היא מרכיב חשוב בחיים שלנו וכמה כדאי לאהוב. השיר מצליח מאוד גם בקרב הקהל הצעיר, ולכן המסרים שהוא מעביר מאוד חשובים ונכונים!

 

טיילור סוויפט - You need to calm down

אחת הזמרות המצליחות ביותר בעולם היא טיילור סוויפט, והדבר הכי חשוב שהיא עושה זה להעביר את מה שעל ליבה אלינו. טיילור דואגת להראות לכולנו תמיד שמגיע לנו לקבל אהבה. במיוחד בסינגל הזה - שכולו מלא בצבעוניות וגאווה. היא מראה לנו שהגזע, הדת או המין לא משנים ושכולנו אהובים! הקליפ עצמו מפוצץ בהמון אנשים מכל הסוגים ומאוד כיף לראות את הקבלה והפתיחות הזו ממישהי משפיעה כמוה!

 

האחיות כרקוקלי - מי מחפש אותי

השיר "מי מחפש אותי" של האחיות כרקוקלי ומאור אדרי היה הקליפ הרשמי למצעד הגאווה בשנת 2019. השיר כולו מלא באהבה וקצביות שגורמת לכולנו להתמכר! השיר מקבל את כולנו, לא משנה מי אנחנו, ומזמין אותנו להצטרף לרקוד בקצבו. האחיות - לירון וטלי כרקוקלי, תמיד הפיצו אהבה מכל הסוגים. אחד מהדברים שהן עשו לא מזמן, הייתה פינה בה הזמינו מפורסמות ושרו ביחד לערוץ היוטיוב שלהן - שם דאגו להפיץ העצמה נשית מכל הסוגים!

 

סם סמית' - Diamonds

בשנת 2019, סם סמית' יצאו מהארון כג'נדרקוויר, וביקשו שנתייחס אליהם בלשון רבים. הבקשה הזו נבעה מכך שהרגישו שמזדהים גם כגבר וגם כאישה. העובדה הזו גורמת לסם להפיץ אהבה כמו שהם היו רוצים שיפיצו בחזרה אליהם, ולכן הם דואגים תמיד להתייחס אל כולם כשווים ולהראות שאנחנו אהובים. כך גם בשיר "יהלומים" שיצא ממש לא מזמן באלבום החדש, הם מראים את זה בצורה הכי יפה שיש - אהבה עצמית.

 

סטטיק ובן אל - הכל לטובה

סטטיק ובן אל, תמיד נוהגים להשתמש במושג "אהבת חינם" והם לגמרי עוזרים להפיץ אותו גם מהצד שלהם! במהלך כל הקריירה שלהם, הם הראו לנו כמה אכפת להם מהאחר וכמה אהבת החינם הזו חשובה בשביל שנמשיך לחיות בנחת ושמחה. גם בשיר שלהם, "הכל לטובה" הם מראים לנו את זה. הם מזכירים לנו שבסופו של דבר הכל יעבור, אנחנו רק צריכים להמשיך להאמין ולאהוב את עצמנו. לגמרי השראה!

 

אריאנה גרנדה - 7Rings

השיר "7 טבעות" (כן, מצחיק בעברית) מזכיר לנו תמיד שאנחנו צריכים לעשות את מה שאנחנו מרגישים ולא להתייחס לביקורות השליליות של הסביבה. השיר מקפיץ, כיפי ולא נמאס אף פעם! לגמרי מעביר את האהבה העצמית שכולנו צריכים. אריאנה בעצמה מעבירה כל הזמן אהבה אל הקהל שלה. היא אחת המפורסמות שהכי שומרות על קשר עם המעריצים שלה ומראה שכדאי לקבל כל אחד ואחת והשירים שלה עוזרים לקרב בין אנשים בצורה הכי מדהימה שיש! 

 

פארל וויליאמס - Happy

איך לא נסיים עם השיר השמח ביותר שקיים? השיר יצא ביחד עם הסרט "גנוב על המיניונים" - היצורים האהובים ביותר שקיימים! פארל קורא לנו להישאר תמיד שמחים ולהקרין את האהבה שנמצאת בתוכנו אל הסביבה שלנו. פארל דואג להפיץ אהבת חינם לכל מקום שמגיע אליו וזה לגמרי ראוי להערכה.

 
תגובות