נס גדול היה פה: השירים שמדברים על ניסים. משה נחמוביץ, צילום מסך מיוטיוב

נס גדול היה פה: השירים שמדברים על ניסים

חנוכה מוזיקלי: לכבוד נרו השישי של החג החלטנו לאסוף כמה שירים שמדברים על ניסים ונפלאות!

החלטנו לחזור רגע אחורה ולהזכר במהות החנוכיה ולשמה אנו מדליקים נרות במשך שמונה ימים. נזכרנו בנס פך השמן הגדול והמפורסם ואספנו כמה שירים שקשורים לניסים. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אמיר דדון - כל יום כמו נס 

בעיקרון השיר של אמיר דדון מדבר על מצב הרוח של הגבר לאחר הפרידה מבת הזוג, הוא מרגיש שכל יום שעובר הוא כמו נס עבורו, כי הוא בקושי מסוגל לנשום בלעדייה. אפשר לקחת את השיר הזה גם לכיוונים ורבדים נוספים, כמו למשל, שבהחלט כל יום הוא נס, רק לא צריך לעבור פרידה כואבת כדי להבין שהעובדה שאנחנו קמים שוב מדי בוקר היא אינה מובנת מאליה.

 

דני רובס - משהו חדש מתחיל

"ניסים קורים, הכל עוד אפשרי": השיר האופטימי האולטימטיבי שאנו שרים ושומעים בכל הזדמנות. דני רובס הביא את להיט מלא התקווה וההתחלות החדשות והבטיח בסאבטקסט שאם רק נאפשר לדברים לקרות הם יקרו וימלאו את חיינו.

 

סאבלימינל ואתי ביטון - נס 

שיר הפתיחה שלנו הוא "נס" של סאבלימינל ואתי ביטון והוא מדבר על בחורה שרוצה שהקב"ה יעשה לה נס משמיים ויביא לה את בן הזוג שהיא חולמת עליו, ואז הוא מגיע... השיר קצבי ומגניב והיה להיט גדול מאוד אי שם ב-2015. 

 

רגב הוד - מאמין בניסים 

השיר השלישי ברשימה שלנו הוא דווקא די חדש. מדובר ב"מאמין בניסים" של רגב הוד שיצא ממש לפני פחות משנה. השיר, כמשמעו, מדבר על בן אדם שמאמין בניסים, בבורא עולם ובכך שהכל לטובה. בשיר הוד אומר שאסור להתייאש, שאסור לבכות כי הכל לטובה ושצריך תמיד לשמור על תקווה - כי הניסים קיימים.

 

The Score - Miracle

ללהקת הרוק האמריקאית המצליחה ישנו שיר העונה לשם "Miracle", שפירושו נס. השיר מחזיר אותנו מאות שנים אחורה ומזכיר לנו את נס החנוכה עם פך השמן!

 

קולדפליי - Miracles

והפעם נעבור במעבר חד מלהקה אחת ללהקה אחרת! אנו מדברים כמובן על להקת קולדפליי ועל השיר המיוחד שלה שקוראים גם לו, איך לא, "Miracles". הוא מדבר על כך שהאדם מאמין בניסים שקורים במהלך החיים והוא מחכה ומצפה להם, שלא בא לו עוד ריבים, מלחמות וחוסר בשלום. 

 

המכביטס

רגע חברים, אי אפשר לסיים ללא השיר הכי מצחיק ומתאים לחנוכה! אנחנו מדברים כמובן על ההרכב המוזיקלי והייחודי "המכיבטס". החבורה המוזיקלית התפרסמה בזכות השיר שהם עשו לחנוכה שקוראים לו "Miracles" והוא מתבסס על שירו של מתיסיהו. השיר מלווה גם בקליפ שמזכיר את הבית, החגים, המסורת והגעגועים ומצולמים בו מזכרות, חנוכיות, סופגניות, סביבובנים ועוד אוכל טעים ואחר.

תגובות