התלמיד של נועה קירל פוצח בקריירה מוזיקלית. יוטיוב

התלמיד של נועה קירל פוצח בקריירה מוזיקלית

הבוקר (ד') יוצא הסינגל הראשון של התלמיד המוכשר מהעונה האחרונה של בית הספר למוזיקה, לירון בכור. "ילד פלא" שנולד עם חיידק הבמה ועם כישרון ענק שרק הולך ומתפתח עם השנים. תפסנו אותו לראיון קצר שיספר לנו על החוויות, הזכרונות וההשראות שלו

לירון בכור היה אחד המתמודדים הבולטים בעונה האחרונה ששודרה של "בית הספר למוזיקה". תלמידה של נועה קירל שהצליח להפנט את לב כל הצופים. היום (ד') הוא כבר עושה את צעדיו הראשונים בתעשיית המוזיקה המקומית עם סינגל ראשון שכתב והלחין עבורו איתי שמעוני והפיק ינון יהל, שניים מהמוזיקאים הבולטים והמוערכים בתעשייה. "עד מחרתיים" הוא שיר קצבי, אופטימי ושמח שלגמרי מכניס אותנו למוד המתאים ששומעים אותו וכמובן, הקליפ לא מאכזב גם הוא.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

"זאת פעם ראשונה שאני עושה דבר כזה", סיפר לנו בכור. "היה יום צילומים ארוך ומעייף, אבל כיפי. היו מלא אנשים ועבדנו כמה שעות טובות. בסופו של דבר, למרות הקושי והזמן הרב שזה לקח - היה מדהים, היום סוף סוף יצא השיר".

 

כאמור, השתתפת בעונה האחרונה של "בית ספר למוזיקה". איך אתה מסכם את החוויה?

"וואו. היה מדהים לעבוד עם אנשים מפורסמים, היה מאוד כיף להכיר את האנשים חדשים והחברים שלי לבית הספר בתוכנית. היה גם כיף להכיר את המנטורים הגדולים שהם בעצם האנשים שגדלת עליהם. זה היה חוויתי ומהנה לעבוד איתם וכולנו למדנו מהם המון".

 

כשהגעת לאודישן הראשון חשבת שתגיע כל כך רחוק?

"האמת שלא. לא הייתי אופטימי בנוגע לזה, לא האמנתי. זה סיכויים מאוד נמוכים להתקבל לדבר כזה. אבל רצה הגורל וזה קרה. אני כל כך שמח על כך".

נועה קירל הייתה המורה שלך במסגרת התכנית. 

"היא הייתה אחלה מורה, למדתי מנועה המון. היא בן אדם מאוד רציני, עובדת ב'פול פאוור'. היא רצה אחרי החלום שלה וזה נתן לי המון השראה. נועה בן אדם מדהים וממש שמחתי שזכיתי לעבוד איתה". 

אתה עדיין בקשר עם החברים מהתוכנית?

"יש לי כמה מהם שנשארו חברים טובים שלי ואנחנו בקשר טוב כולם".

 איך היחס בבית הספר אחרי עונה שלמה בטלוויזיה?

"וואו. זה באמת מדהים. כולם כל הזמן רואים אותי, עוצרים ואומרים לי שהם ראו אותי בטלוויזיה. זה כיף שיש אנשים בבית הספר שתומכים בך. זה לא דבר שכולם זוכים בו, ואני כן זכיתי לאהבה ופרגון מהם".

יש פרגון מצד החברים? 

"החברים שלי גם בהיי מטורף. אפילו כמה מהם משתתפים בקליפ שיצא היום".

ומנגד, יש הערות וביקורות?

"כן, יש המון תגובות רעות אבל זה תמיד קיים. צריך לדעת שהתגובות הרעות הן אלו שנותנות לי את הכוח להמשיך ולהוכיח לאותם אנשים שגם אם הם כתבו את התגובה הזאת, אני אמשיך וזה לא מפריע לי בדרך שלי. אם באמת התגובות האלה היו מפריעות לי והייתי בוכה עליהם או נפגע מהם, אז לא הייתי מתקדם עם עצמי לשום מקום". 

© צילום מסך מהקליפ

עם איזה אמן מהארץ הכי היית רוצה לעבוד?

"עדן חסון. עדן נהיה ההשראה שלי מאז שנכנסתי לתוכנית. אני מאוד אוהב את העובדה הזאת שלמרות הפרסום הוא לא משתנה וגם בשירים הוא תמיד נותן הערות קטנות על כך שהוא עדיין בן אדם, למרות כל הפרסום, ושהתהילה לא גרמה לו להשתנות". 

יש חלום נוסף חוץ מהמוזיקה?

"כרגע מוזיקה היא המטרה היחידה שלי, אבל אולי בעתיד יהיו אחרים מתחום אחר. בעבר הייתי משחק כדורגל, אני עדיין מאוד אוהב כדורגל, אבל הרגשתי שהמוזיקה מתאימה לי יותר. אני יותר אוהב להתעסק במוזיקה אז החלטתי להתמקד בה מאשר בכדורגל, לבנתיים".

 

 

תגובות