For You: השירים הנוסטלגים שכיכבו השבוע בטיקטוק. adobestock

For You: השירים הנוסטלגים שכיכבו השבוע בטיקטוק

בשנה האחרונה לא מעט שירים מתוך הטיקטוק הפכו ללהיטי ענק. בכל שבוע נביא לכם את השירים הכי וויראלים באפליקציה, כאלו שאתם חייבים לעשות להם טיקטוק או להוסיף לפלייליסט!

בכל שבוע נביא לכם מספר שירים שכיכבו לכולנו בטיקטוק, והפעם: מאיזה סרט מפורסם הלהיט שבטיקטוק מוכר לנו? ואיזה שיר כנראה שרק ההורים שלנו יכירו?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Kate bush - Babooshka

נחזור לשנת 1980, השיר הזה יצא והפך ללהיט. אחרי 30 שנה הטיקטוק החזיר אותו לחיים (כמו הרבה שירים). בטיקטוק ישראל, כולם אמרו שכל ההורים מכירים את השיר הזה כי היה להיט בשנות ה-80, ואז הניסויים התחילו. אז אם תראו הורים מופתעים ושרים את השיר בפור יו שלכם, אל תיבהלו. מוזמנים לנסות ולעשות טיקטוק עם ההורים שלכם, הם באמת כולם מכירים. 

Greek Tragedy The Wombats

השיר יצר בשנת 2015. וכמו כל שיר שיצא בעשור האחרון, הוא תמיד נשמע מוכר לאוזן. הסרטון המוכר עם השיר הזה היה של נערה שאיפרה את עצמה ועשתה "עיגולים שחורים מסביב לעיניים" מבחירה, כדי להראות שזה יפה וטבעי. מאז כולם הספיקו להשתמש בסאונד, גם הזמרת סברינה קרפנטר. 

River - Bishop Briggs

השיר הזה לא יעזוב אותנו לעולם, למרות שהוא יצא בשנת 2016. לוותיקים מבינינו הוא היה טרנד גם במיוזקלי. אבל חזר אלינו גם עכשיו, כל סרטון יתאים לשיר הזה, סרטון ריקוד, סרטון איפור או אתגר של "תעשה חיוך". בכל מקרה, אין מצב שלא שמעתם את השיר הזה בחמש שנים האחרונות ואתם לגמרי חייבים אותו בפלייליסט שלכם. 

Hopelessly Devoted To You - Grease

השיר הוא חלק מפסקול הסרט "גריז" שיצא בשנת 1978, במקור עם ביצוע של אוליביה ג'ון ששיחקה את "סנדי". אבל אולי אתם מכירים אותו עם הביצוע המעוות שעשה הטיקטוקר המוזיקאי קארסון איילוט, בסרטון הוא עשה לשיר קאבר וערך את הקול שלו. אחרי שצבר יותר מ-10 מיליון והסאונד הזה השתלט לנו על הפור יו, לא בטוח שנצליח לזהות את הגרסה המקורית שוב. 

 

Me Too Kavin Gates

נחזור רגע לעשור שלנו, השיר יצא ב-2018. אם עדיין לא ראיתם סרטון עם השיר הזה (למרות שתודו שלכולנו יש לפחות סרטון אחד בדראפט עם השיר הזה) - הריקוד כולל שתי תנועות ולכן לא יהיה קשה ללמוד אותו והמטרה היא להיות כמה שיותר אגרסיביים כשרוקדים את השיר הזה. אז מוזמנים ללכת להוציא את העצבים שלכם. 

 

Memories - David Guetta 

כולנו מכירים את דיוויד גואטה, וגם הוא לא חוסך מאיתנו את הופעתו בפור יו שלנו. (לא שאנחנו מתלוננים כן?). השיר יצא בשנת 2009. אם תיכנסו לסאונד לא תמצאו יותר מאנשים שרוקדים, חלק בשלג, בסופר או בבית. אבל לרקע השיר הזה איך אפשר שלא? 

 

 

תגובות