FOR YOU: השיר של הכוכבת החדשה שהשתלט לנו על הטיקטוק. adobestock

FOR YOU: השיר של הכוכבת החדשה שהשתלט לנו על הטיקטוק

בכל שבוע נביא לכם את השירים הכי וויראלים באפליקציה, כאלו שאתם חייבים לעשות להם טיקטוק או להוסיף לפלייליסט!

מיום ליום עוד טיקטוקרים מצטרפים לעולם הטיקטוק עוד שירים חדשים מככבים, והסרטונים הוויראלים והיצירתיים רק גדלים וגדלים. השבוע אספנו לכם את השירים שהכי בלטו באפליקציה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Drivers license 

השיר המטורף הזה של אוליביה רודריגז השאיר את כולנו מרותקים אליו במשך לא מעט זמן, והשתלט לנו על הפוריו בצורה הזוייה: כמעט כל טיקטוקר שני משתמש בשיר הזה כרקע. רודריגז רק בת 19 ויצרה שיר מדהים ועמוק במיוחד, וגרמה לכל העולם לאהוב את המסר שלו ולהזדהות איתו

 

Hadal ahbeck 

המוזיקה המתוקה שאנחנו שומעים כל כך הרבה השבוע כחלק מהטרנד המקסים הזה היא לא אחרת מאשר חלק משיר ערבי בסגנון מאוד מיוחד שכמעט ולא יוצא לשמוע. אז כדאי שנכיר עוד סוגים של מוזיקה שלא חשבנו שנשמע, כי השיר הזה בעל קצב מיוחד ששווה !להכניס לפלייליסט

 Dark bourse 

השיר האגדי של קייטי פרי חוזר ובגדול היישר לפוריו שלנו, עם המוני סרטונים שמשתמשים בשיר כרקע ללא מעט "פובים". כולנו כמובן התגעגענו לקייטי פרי ולשירים שלה שלגמרי עיצבו לנו את גיל ההתבגרות ואת השנים הטובות ביותר שלנו בכלל. 

 

 Lost on you

השיר המדהים הזה אף פעם לא באמת יורד מהכותרות, והוא גם מסוג השירים שאנחנו הכי מתגעגעים אליהם, עם הוייב המטורף שאנחנו כל כך אוהבים והקצב הנהדר שעושה את השיר הזה לכל כך טוב. שיר שלא נהסס להכניס לפלייליסט ופשוט להנות ממנו.  

 

Legit

אז אין אחד שלא יצא לו להיתקל בבחורה שמורחת כמויות מטורפות של מייקאפ על הפנים שלה, עם הידיים. הטיקטוק לגמרי התחרפן ממנה והצליח ליצור בגללה אתגר שלם, וכמובן עם השיר של ניקי מינאז האגדית שהכי כיף לרקוד לצלילי הראפ בו. לגמרי שיר שמתאים לסגור שבוע של אתגרים וחזרה של שירים ישנים וטובים אלינו לפוריו!

תגובות