אחרי שנים שלא: סיה ודיוויד גואטה משתפים מעולה. צילום מסך מהקליפ

אחרי שנים שלא: סיה ודיוויד גואטה משתפים מעולה

התגעגעתם? כי הצמד שתמיד מוכיח את עצמו מחדש, סיה ודיווידף חוזר בשיר מדהים אחרי זמן רב שלא!

אחרי הרבה זמן שלא קיבלנו להיט מהצמד שכל כך אוהב לשתף פעולה, סיה ודיוויד גואטה חוזרים עם "Floating through space" – ואנחנו יודעים שלעולם הם לא יאכזבו אותנו. אחרי שלל להיטים ששברו שיאים, כדוגמת "Titanium", "Flames" ועוד רבים ואחרים, הצמד מביא לנו שיר חדש להתמכר אליו עם אווירה קלילה וכיפית שלגמרי עושה לנו את הסופ"ש.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אחרי כל כך הרבה זמן בבית אנחנו לגמרי צריכים שירים חדשים להתמכר אליהם, ואכן סיה ודייויד גואטה הם הצמד המושלם עם קסם מיוחד בטירוף שתמיד משאיר אותנו עם פה פתוח. הצמד האהוב ביצע לא מעט שיתופי פעולה מדהימים שרק הוכיחו לנו את הכימיה המטורפת ביניהם, ועכשיו כל כך כיף לשמוע אותם בקצת מוזיקה חדשה לנשמה. מדובר בשיר עם אנרגיית סופ"ש מדהימה, שרק עושה לנו חשק לחזור למסיבות ענקיות בשנייה שתקופת הקורונה תיגמר.

 

לאורך כל השנים השניים שברו שיאים יחד ולגמרי עיצבו מחדש את פני המוזיקה העולמית, הגיעו למצעדים הנחשקים בעולם וזכו בפרסים הכי מטורפים שאפשר לדמיין. גם יחד וגם בנפרד מדובר בשני אמנים איכותיים בטירוף, שכל שיר שלהם מלא עומק ומשמעות ומסתכם בהרבה יותר מסתם שיר פופ או אלקטרוני. אחרי שבאמת הרבה זמן לא שמענו מהם, השניים חזרו לשתף פעולה ואנחנו לגמרי צופים לשיר החדש עתיד מזהיר מאוד.

 

תגובות