סגרו מעגל: הכוכבים ששיתפו פעולה עם האמנים שהעריצו בילדותם. יוטיוב, אינסטגרם

סגרו מעגל: הכוכבים ששיתפו פעולה עם האמנים שהעריצו בילדותם

למי מאיתנו לא היה חלום להפגש עם הכוכב שהערצנו כל הילדות? • אספנו עבורכם רשימה של אמנים וזמרים שהגשימו את החלום הזה ובענק!

דמיינו לעצמכם, פארק הירקון, 50 אלף צופים, אתם נמצאים על הבמה ומבצעים דואט יחד עם האמן האהוב עליכם. נשמע כמו חלום? אז זהו, שעבור כמה מהכוכבים הגדולים ביותר בארץ ובעולם זו לגמרי נהפכה להיות המציאות, אחרי שהגשימו את חלומות הילדות והנעורים שלהם וזכו לממש את הפנטזיה. החל מנועה קירל, דרך ביילי אייליש שהעריצה את ג'סטין ביבר ועד הכוכבת אותה העריצה אריאנה גרנדה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אריאנה גרנדה ומריה קארי

מריה קארי ואריאנה גרנדה הן שתיים מכוכבות הפופ הגדולות של זמננו. למעשה קארי היוותה השראה לאריאנה שהושפעה רבות מהסגנון המוזיקלי שלה. גרנדה אף הזכירה לא מעט כי היא מעריצה גדולה שלה ומקווה שיזכו לשתף פעולה יחד. בחג המולד האחרון זכתה גרנדה להגשים את החלום כשהשתתפה בחידוש לשיר של קארי - "Oh Santa", יחד איתה ועם ג'ניפר האדסון. הביצוע היה עוצר נשימה וגרם לנו לתהות איך השתיים לא שיתפו פעולה קודם לכן?

 

רביד פלוטניק ואביתר בנאי

שיתוף הפעולה המיוחד של שני האומנים האלו לשיר של רביד פלוטניק "הריני" נוצר בעקבות פרויקט שנקרא "זה הזמן לסלוח" שמטרתו לחבר בין הקצוות השונים של ישראל דרך המוזיקה. הדואט הזה נגע בפלוטניק במיוחד, שחשף בפוסט שכתב באינסטגרם שלו כי התרגש מאוד לשתף עם בנאי פעולה ושהוא אחד האמנים שהוא הכי מחובר אליהם בארץ. האמת שהחיבור ביניהם, והביצוע לשיר הזה במיוחד, הוא אחד הדברים הטובים ביותר שקרו במוזיקה השנה.

 

נועה קירל ואיזי    

נועה קירל היא אולי הכוכבת הגדולה ביותר בישראל היום, אבל מי שגילה היה בכלל כוכב אחר, הראפר איזי. קירל העריצה את איזי מגיל קטן והוא אף הופיע בבת מצווה שלה יחד איתה. מספיק גם מבט חטוף בסטטוסים הישנים של קירל בפייסבוק אי שם מתחילת העשור הקודם, ואפשר להבחין בציטוטים משיריו של איזי וכן הבעת הערצה ללא הפסקה. מעט זמן לאחר מכן היא זכתה לסגור מעגל כשאיזי כתב והלחין עבורה את הסינגל הראשון שלה "מדברים" אשר הכניס אותה לחיינו בגדול (והוא גם מככב בקליפ!). איזי, איזה מזל שהיית ערני להבחין בכוכבת הזו!

 

כרקוקולי וגלי עטרי

הכרקוקליות וגלי עטרי שיתפו פעולה כאשר חידשו את השיר "מביאה הכל" של שלום חנוך מטעם פרויקט "צו השעה". מעבר לביצוע היפייפה שקיבלנו, הפרויקט הזה היווה סגירת מעגל עבור האחיות, שהעריצו את גלי עטרי מגיל קטן וסיפרו כי שיריה היו פסקול ילדותן. איזה מרגש!

 

בילי אייליש וג'סטין ביבר

עוד לפני שהפכה לכוכבת החמה של הרגע וקטפה פרסים בטקסים הנחשבים בעולם, בילי אייליש העידה על עצמה לא פעם כי הייתה מעריצה של ג'סטין ביבר, לכן תתארו לכם איזה מרגש זה היה עבורה כאשר ביבר הקליט רמיקס ללהיט שלה "Bad Guy". הכי חלום שהתגשם!

 

ריף נאמן ועדי הימלבלוי 

בפסטיגל שהתקיים בחנוכה האחרון זכינו לשמוע חידושים רבים לשירי פסטיגל אהובים שיצאו במהלך 40 שנות פעילותו, אחד החידושים היה לשיר "שלוש חברות" מפסטיגל 2006, שבוצע על ידי הימלבלוי (שגם הייתה אחת המבצעות בשיר המקורי), שירן סנדל וריף נאמן. חידוש השיר לא ריגש רק את הקהל שחווה התקף נוסטלגיה, אלא גם את נאמן בעצמה, שהעריצה את הימלבלוי עוד מתקופת השמיניה והעידה כי השיר הזה היה לגמרי החלום שלה כילדה. לכן השחקנית זכתה להגשים את משאלת ילדותה כשביצעה את השיר יחד איתה על במת הפסטיגל שחגג השנה 40.

קמילה קביו ואד שירן

קמילה קביו העריצה את אד שירן מאז שהייתה נערה, היא אף נהגה לצלם קאברים לשירים שלו יחד עם שון מנדס ולהעלות אותם לרשתות החברתיות. אחרי שעזבה את פיפת' הרמוני והפכה לזמרת סולו מצליחה - זכתה קביו לשתף פעולה עם אד שירן, במסגרת אלבום מיוחד שכולו מורכב משיתופי פעולה שלו עם אמנים שונים. השניים הקליטו שיר בשם "South Of The Border" יחד עם קארדי בי שזכה להצלחה רבה. קביו לגמרי הוכיחה לנו שעם עבודה קשה אפשר להגשים חלומות!

 

 

תגובות