זה שלה: טיילור סוויפט החלה לשחרר את שיריה מחדש. Gettyimages.IL/Dimitrios Kambouris

זה שלה: טיילור סוויפט החלה לשחרר את שיריה מחדש

לאחר שאיבדה את הזכויות יוצרים על שיריה האחרונים, טיילור סוויפט סיימה להקליט מחדש את אלבומה "Fearless" והיום (ו') היא משחררת את להיטה "Love Story" המחודש

לטיילור סוויפט היו שנתיים לא קלות שבהם הייתה צריכה להילחם כדי ששיריה באמת יחשבו שלה. אכן לפני שנתיים חברת התקליטים הישנה של טיילור "ביג מאשין" נקנתה על ידי סקוטר בראון (הסוכן של ג'סטין ביבר) וזה מה שגרם לכך שכל הזכויות של ששת האלבומים הראשונים של טיילור שייכים לסקוטר. טיילור ניסתה לקנות את הזכויות שלה ממנו מספר פעמים אבל סקוטר הסכים רק אם היא תחתום על הסכם שאומר שאסור לה לדבר לרעה על סקוטר, וכמובן טיילור סירבה. לפני מספר חודשים התגלה לטיילור במקרה שהזכויות שלה נמכרו ללא ידיעתה ב-300 מיליון דולר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

שתבינו שזה עניין די גדול בשביל טיילור. היא כתבה את כל השירים האלו במשך כל חייה והם היו כמו היומן האישי שלה ובעקבות כל המצב אותם שירים שכתבה כאשר הייתה בת 16 כבר לא שייכים לה וגם אסור לה להופיע איתם בלי אישור. לכן טיילור החליטה שהיא תקליט מחדש את כל ששת אלבומיה הראשונים כדי שיהיו שייכים לה. והבוקר (ו') אנחנו זכאים לשמוע את הגרסאות המחודשות של השירים האהובים עלינו.

 

אכן הבוקר (שישי) טיילור שחררה את אחד הלהיטים הגדולים שלה "Love story" בגרסה מחודשת. השיר הוא אותו שיר מרגש ונחמד שמדבר על אהבת נעורים אבל זה מיוחד לשמוע את גרסתו החדשה 13 שנה אחרי שיצא לראשונה.

© צילום: Gettyimages.IL/Dimitrios Kambouris, אינסטגרם

שיר זה הוא לא האחרון שנזכה לשמוע מחדש. אכן אתמול הודיעה טיילור בתוכנית בוקר אמריקנית שהיא צפויה להוציא את הגרסה המחודשת של אלבומה השני "fearless" בתשעה באפריל. האלבום יכלול 26 שירים וביניהם שישה שירים חדשים. אנחנו כבר מתים לשמוע את הגרסה המחודשת ובתכלס בטוחים שיהיו יותר טובים מהגרסה המקורית.

 
תגובות