סלינה גומז עשויה לפרוש מעולם המוזיקה וזאת הסיבה. צילום מסך מאינסטגרם selenagomez@

סלינה גומז עשויה לפרוש מעולם המוזיקה וזאת הסיבה

השחקנית והזמרת המצליחה מככבת על השער החדש של מגזין "ווג" וחושפת בראיון: "יש סיכוי שאפרוש מעולם המוזיקה אחרי האלבום הבא"

במשך שנים סלינה גומז מככבת אצלנו על המסך ובעיקר בפלייליסט עם להיטים גדולים ומצליחים. אבל מה בכל זאת מוביל אותה לחשוב על פרישה מעולם המוזיקה? בראיון מיוחד שערכה במגזין "ווג" לכבוד גיליון אפריל, היא חושפת את הסיבה לכך.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לטענת הכוכבת, שאחראית על להיטים כמו: "Ice cream", "Boyfriend", "Back To You", "Look At Her Now ועוד רבים, לא לוקחים אותה ברצינות בפן המוזיקלי. "קשה להמשיך לעשות מוזיקה כשאנשים לא בהכרח לוקחים אותך ברצינות", סיפרה למגזין האופנתי, "היו לי רגעים שבהם תהיתי 'מה הטעם? למה אני ממשיכה לעשות את זה?'. למשל ב-'Lose You to Love Me' הרגשתי שהוא השיר הכי טוב שהוצאתי, ובשביל אנשים מסוימים זה עדיין לא הספיק".

 

בנוסף ציינה הכוכבת בראיון: "אני חושבת שיש הרבה אנשים שנהנים מהמוזיקה שלי, ועל כך אני כל כך אסירת תודה. בגלל זה אני ממשיכה", שיתפה גומז, אך לצד האוהדים טענה: "אני חושבת שבפעם הבאה שאעשה אלבום הוא יהיה שונה. אני רוצה לנסות את זה בפעם האחרונה לפני שאפרוש מוזיקה". כלומר גומז לא שוללת פרישה מהתחום במידה ועדיין לא יתייחסו אליה ברצינות, אך עם זאת לא יוצאת בהכרזה רשמית בנושא ודי נזהרת במילותייה בהקשר הזה בראיון.

תגיות
תגובות