חזרה בענק: אנה זק שחררה אלבום EP. פיוז'ן Fuzion

חזרה בענק: אנה זק שחררה אלבום EP

אנה זק חוזרת בכל הכוח: לאחר ההיעדרות ממושכת בשל מצב בריאותי, הכוכבת האהובה מפגינה נוכחות מויזקלית ומשחררת אלבום EP מפתיע • גם השיר הגנוז בפנים

אחרי להיטים שכבשו את הנוער, אנה זק לא עוצרת את העשייה המוזיקלית. עם שובה לעבודה לאחר ההיעדרות בשל מצב בריאותי, כוכבת הנוער מפתיעה את הקהל עם EP ראשון הכולל חמישה שירים ושיתוף פעולה מפתיע.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

זק חברה אל סמסונג, ויחד הם שחררו קליפים באנימציה מתקדמת בהם מככבת דמותה הדיגיטלית והתלת מימדית של אנה - AYZY, אותה השיקה לאחרונה. על האלבום עבדה במלוא המרץ בשנה האחרונה, יחד עם היוצרים רובי פאייר ואלי חולי. כעת – כשהחלימה, הרגישה שזה הזמן הנכון לשחרר אותו ולחזור לפעילות מוזיקלית.

 

האלבום נפתח עם השיר שנגנז, "בחורים יפים", אותו תכננה לשחרר כבר בספטמבר האחרון. נזכיר כי הקליפ לשיר נגנז ברגע האחרון כי הכוכבת לא רצתה להעביר מסר בעייתי דרכו. אחריו שיר הנושא של ה-EP: "רצה סולו" ולאחריו שיתוף פעולה מפתיע עם דודו פארוק בשיר "כל החברים שלך". עוד במיני האלבום: "לילה טוב" ו"רוק 2000" שחותם את ההפתעה המוזיקלית של זק.

 

על שחרור האלבום אמרה הבוקר זק: "עברתי תקופה שלא התכוננתי אליה מראש, זה תפס אותי ביום בהיר אחד והרגשתי שכל חיי משתנים פתאום. בהתחלה היה לי קשה להכיל, אבל עם הזמן למדתי שמה שלא הורג אותנו פשוט מכשל. את התקופה הכואבת הזו ניצלתי כדי לעבוד על האלבום שלי, להתחזק ולהחלים. אין לי מילים להודות לכולם על החיבוק הגדול שקיבלתי, האהבה האינסופית והדאגה שלא ברורה מאליה - אני מתרגשת כל כך להשיק את האי פי החדש שלי, לפגוש את הקהל המדהים שלי מחדש וכמובן לחזור לבמות. מאחלת המון בריאות לכולם".

© שי תמיר
תגובות