אומרות המון: חברות הכנסת והזמרות נאבקות באלימות נגד נשים. צילום מסך מהקליפ4

אומרות המון: חברות הכנסת והזמרות נאבקות באלימות נגד נשים

היום חל יום האישה הבינלאומי. לרגל המאבק באלימות נגד נשים, הזמרת דנה ברגר שחררה הבוקר (ב׳) את השיר ״לא אומרת כלום״ יחד עם עוד 21 חברות כנסת וזמרות ישראליות ובשיתוף קשת 12

בשבוע שעבר לכולנו יצא לראות את הסרטון שהודלף בו נראית חברת הכנסת איילת שקד באולפן הקלטות, מקליטה את החלק שלה בשיר ״לא אומרת כלום״ שיצא הבוקר (ב׳). הסרטון בו שקד מזייפת לאורך כל החלק שלה בשיר, הפך מהר לויראלי ואף זכה לחיקוי בתכנית ״ארץ נהדרת״. אמנם את חלקנו זה הצחיק יותר, ונראה כי אותה זה הצחיק פחות, אך הפעם אפשר לשים את הצחוק בצד ולהתעסק בעיקר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לאורך שנת 2020 נשים היו בכותרות בהקשרים של אלימות מזעזעת ומעשי רצח. לכבוד יום האישה הבינלאומי שחל היום יצא פרויקט מוזיקלי, בו גייסו נילי פיטרסון ודנה ברגר 21 חברות כנסת וזמרות ישראליות, יחד הקליטו שיר שכל כולו למען המאבק באלימות נגד נשים. המטרה של השיר היא לתת כוח לכל אותן נשים שנמצאות במערכת יחסים מתעללת, ולעודד אותן לקום וללכת.

 

את השיר ״לא אומרת כלום״ הלחינה דנה ברגר וכתבה יחד עם נילי פיטרסון, ועל ההפקה אמון חן הררי. הפרויקט נעשה בשיתוף קשת 12, וההקלטות והצילומים התקיימו באולפן החברתי בתיכון החברתי תל אביב-יפו. כל האנשים שלקחו חלק בדבר עשו זאת בהתנדבות מלאה, מה שמדגיש את החשיבות האמיתית והעמוקה בנושא. מבין המשתתפות: מיקי קם, ריקי בן ארי, סופי צדקה, שירה גבריאלוב, טהוניה רובל, טלי אורן, ליהיא לפיד, חברת הכנסת איילת שקד, וחברת הכנסת תמר זנדברג.

אנחנו חושבים שהמטרה של השיר חשובה ונעלה, ומייחלים שכל אחת תשאב כוח מהשיר הזה, ותדע לא להישאר במקום שאינו מרגישה בו בנוח. אין יותר מרגש ועוצמתי מלראות קבוצה של נשים חזקות שמתאחדות למען המאבק החשוב הזה, ובאלימות הנוראית שפשוט צריכה להיעצר.

תגיות
תגובות