דה ז'ה וו? אוליביה רודריגו מזכירה את ג'ושוע וסברינה בשיר חדש. צילום מסך מהאינסטגרם

דה ז'ה וו? אוליביה רודריגו מזכירה את ג'ושוע וסברינה בשיר חדש

הסינגל הראשון שהוציאה אוליביה רודריגו "Drivers license", זכה להצלחה מטאורית ושבר שיאים רבים. היום (ה') היא משחררת את שירה השני "Deja Vu", האם הוא יצליח לשחזר את ההצלחה של קודמו?

בתחילת השנה האזרחית השחקנית והזמרת הצעירה אוליביה רודריגו שחררה את הסינגל הראשון "Drivers license" והייתה רחוקה מלהאמין עד כמה השיר הזה יהפוך אותה להיות כוכבת, השיר שבר שיאים מטורפים כסינגל בכורה. היא הזמרת הצעירה ביותר ששיר הבכורה שלה התחיל במקום הראשון במצעד ה-100 של בילבורד והוא נשאר מקום ראשון  במשך שמונה שבועות. בנוסף היא גם שברה את השיא של מספר ההשמעות בשבוע בספוטיפיי ובאמזון מיוזיק. אבל האם ההצלחה הזו תישאר? היום (ה') נוכל לדעת את התשובה כי הגיע הזמן שאוליביה תוציא שיר שני בשם "Deja vu".

 עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לסינגל יש קצב מגניב ובו אפשר לשמוע את אוליביה קצת עצבנית, וזה מתחבר למילים של השיר, בו אוליביה שרה לאקס שלה ומאשימה אותו שהוא עושה בדיוק אותו דבר עם חברה שלו החדשה: הולך לאותם המקומות, שומעים את אותם שירים ועוד. השיר הזה נשמע לנו גם שיר על המשולש האהבה בין ג'ושוע בסט, היא, וסברינה קרפנטר, שלכאורה היה הנושא גם של שירה הקודם.יש מספר רמזים לכך שהשיר מדבר עליהם והבולט מביניהם הוא המשפט: "אתה יוצא עם עוד שחקנית", שהרי סברינה היא גם שחקנית.

 

ואנחנו באמת מאמינים שגם הפעם אוליביה תצליח להפוך את השיר הזה ללהיט כי זה מה שהוא גם כל הרמיזות לדרמה המדוברת בין ילדי דיסני תמיד עובד ומסקרן את הקהל לשמוע ולהתעניין בשיר. אוליביה גם צפויה להוציא את אלבומה הראשון שיקרא על שמה, ב-21 במאי והוא יכלול 11 שירים.

תגובות