חירות בשגרה: המוזיקה היא המפתח לחופש הפנימי. צילום: Fotolia

חירות בשגרה: המוזיקה היא המפתח לחופש הפנימי

חג הפסח נקרא גם חג החירות, ואיזו חירות אם לא כזו שמרגישים מדי יום? כזו המלווה אותנו כל הזמן, שתמיד נמצאת שם ויודעת לנחם, לרגש ולשמח כשצריך? • טור אישי

לאורך כל הדרך יש את מי שתלווה אותנו תמיד, לעולם לא תבגוד או תאכזב. היא נותנת מקום לכולם, להתבטא, לפרוק ולשתף. היא נמצאת שם כשטוב וגם שעצוב. היא מלווה אותנו כל רגע במחשבות, באירועים שמחים וכן, גם בכאלה שגם פחות - המוזיקה.

עוד בערוץ המוזיקה:

המוזיקה תמיד כאן בשבילי. היא נותנת לי קו איזון, עוזרת לי לבטא את מי שאני. אני לא צריכה להיות מוזיקאית גדולה כדי שהיא תבין אותי, אני יכולה רק לזמזם אותה במוחי ולהירגע ישר. היא גורמת לי להרגיש משוחררת, בטוחה ורגועה.

ויקטור הוגו אמר פעם: "מוזיקה מבטאת את אשר לא יכול להיאמר במילים ואינו יכול להיות מושתק", ואני נוטה להסכים. המוזיקה שם בשביל כולם, היא המפתח לחופש הפנימי של כל אדם ואדם.

© צילום: Fotolia

היא צועקת בקול את מה שלאחרים נראה כמפחיד ומאיים, היא נלחמת עבור מסרים, מתעדת רגעים. היא מלווה אותנו ברגעים קטנים כמו ניקיון החדר, מקלחת או ריצה, אבל גם ברגעים גדולים, כמו טקסים ממלכתיים וצעידה לחופה.

מוזיקה היא המפתח לאושר, והאושר מגיע בשלמותו רק כשאנחנו מרגישים חופשיים להתבטא, לעשות ובעיקר לחיות. והיא? היא עונה על כל ההגדרות, בלי פשרות וברגע אחד מעלימה את כל הדאגות.

© AdobeStock אילוסטרציה

המוזיקה היא החברה הכי טובה שלי. היא אומרת בקול את מה שלפעמים אני מפחדת להגיד, היא נמצאת שם בשבילי תמיד.

תגיות
תגובות