אל תפסחו עליהם: האמנים שצריכים לקבל יותר במה.  צילומי מסך מהאינסטגרם

אל תפסחו עליהם: האמנים שצריכים לקבל יותר במה

הבאנו לכם רשימה של זמרים שצריכים לקבל יותר במה בעולם המוזיקה ואסור לנו לפסוח עליהם, בטח שלא בחג הפסח. את חלקם הכרנו דרך תכניות ריאליטי וחלקם פרצו אלינו בהפתעה רבה • בואו לתת להם את הבמה הראויה להם!

את חג הפסח וליל הסדר סיימנו, וכעת אנו נמצאים בימי חול המועד הקדושים. החלטנו לנצל את ההזדמנות, וכמו שהקב"ה לא פסח עלינו והוציא אותנו מארץ מצרים - גם אנחנו בחרנו לא לפסוח על הזמרים הצעירים והמתחילים, שמגיעה להם יותר במה וחשיפה עבור עבודתם הקשה. 

עוד בערוץ המוזיקה:

מיה סולימן

הזמרת הצעירה התחילה את דרכה בטיקטוק באמצעות שירים שכתבה והלחינה. מיה סולימן שיחררה סינגל ראשון בשם ״עזבי", וזאת אחרי תגובות ובקשות רבות מצד העוקבים. ללא ספק אנו עוד רואים לה עתיד מצליח בתעשיית המוזיקה.

 

אבי אברומי

כנראה שכן יצא לכם לשמוע עליו, על הזמר שהצליח להעיף את כולם עם השיר ״סיבה לנשום״, אך האמת היא שמגיעה לו הרבה יותר במה. בנוסף לעולם המוזיקה, אברומי גם מגלה את הצד ההומוריסטי שבו, בעזרת פינהת התייעצויות באינסטגרם על גברים, נשים, מערכות יחסים ועוד... את הפינה מעביר בצורה הומוריסטית ומצחיקה שגרמה לנו לרצות לגלות בו עוד ועוד צדדים.

 

הגר יפת

השלישית ברשימה היא הזמרת המצליחה הגר יפת. הגר התחילה את דרכה בתוכנית הריאליטי ״הכוכב הבא״, משם הצליחה להעלות ולפרוח לאט לאט והתחילה לשחרר אלינו כמה וכמה סינגלים. אנחנו מקווים לראות אותה על הבמות הגדולות בקרוב וחושבים שזה בהחלט מגיע לה.

 

שילה בן סעדון

הזמר פרץ אלינו עם הסינגל ״12 בלילה״, אך השיא היה עם הקאבר "לרוץ אחרייך", שהצליח יותר מהשיר המקורי. מאז סחף אחריו בן סעדון קהל שלם והפך את הקריירה שלו למצליחה. מדובר בזמר מוכשר עם קול מיוחד, שבימים אלו רק מתגלה אלינו. אנחנו ללא ספק מאמינים שיצליח!

 

שי רון

שי רון התחילה את קריירת המוזיקה שלה בגיל צעיר בתוכנית הריאליטי ״אקס פקטור״ והפתיעה את כולם עם הקול המדהים  בנוסף לקול המיוחד שחנון בה, לרון יש יכולות כתיבה מרשימה, נגינה וידע רב ביצירת שירים. היא יוצרת את כל השירים שלה בעצמה, בעבודת ידה האישית, ולכן אנחנו בטוחים שזו זמרת שלגמרי נשמע עלייה עוד הרבה בהמשך!

 

קובי ממן

קובי ממן הפך לדמות מוכרת מאוד בשנתיים האחרונות בזכות קאברים ששיתף בעמוד היוטיוב שלו, אך לאט לאט, רק בחודשים האחרונים, פיתח הזמר את קריירת המוזיקה שלו והצליח לכבוש עוד לב ולב במדינת ישראל על ידי השירים שלו. אין ספק שהוא רק בתחילת דרכו והוא עוד יגיע לבמות הגדולות.

 

 

תגובות