יש ניצחון? הכירו את היריבים של עדן אלנה באירוויזיון. שי פרנקו

יש ניצחון? הכירו את היריבים של עדן אלנה באירוויזיון

רגע לפני חצי הגמר שיתקיים היום, ובו עדן אלנה תייצג אותנו עם השיר "Set me free", תכירו את המתמודדים שגם ינסו לקחת את הגביע ולהביא את האירוויזיון שנה הבאה למדינתם. בנוסף בדקנו מה הסיכויים שלנו לעלות לגמר ואולי גם לנצח

אחרי שנתיים סוף סוף תחרות הזמר הגדולה בעולם תתקיים ברוטרדם ויגיע תורה של עדן אלנה לעלות על הבמה עם השיר "Set me free". היא תופיע בחצי גמר הראשון שיתקיים היום (ג') ובו תנסה להעפיל לגמר כאשר מולה יש עוד 38 יריבים לא קלים שגם הם יעשו הכל כדי לקחת את הגביע. אז רגע לפני, בואו ותכירו מי היריבים של עדן ומה הסיכויים שלה בכלל להעפיל לגמר ולנצח.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מלטה

מלטה השנה מיוצגת על ידי דסטיני, היא רק בת 18 וכבר זכתה בהרבה תחרויות ובינהם גם האירוויוזיון לילדים ב-2015. היא תשיר את השיר "je me casse" שיר המדבר על העצמה נשית. גם היא משתתפת בחצי גמר הראשון והיא מהמעודפים על ידי ההימורים לזכייה. יש לה יכולות ווקאליות מטורפות, והשיר קליט ומדבר על נושא חשוב ועכשווי. 

 

צרפת

הפעם האחרונה שצרפת ניצחה הייתה לפני 44 שנים, אז האם השנה היא תזכה שוב? לפי המהמרים לגמרי כן. מי שתייצג את צרפת זו ברברה פראבי וגם לה יש ניסיון בניצחון באירוויזיון כי היא זו שכתבה את השיר שניצח השנה באירוויזיון לילדים. היא תשיר את השיר "voila" שהוא כולו בצרפתית ומזכיר מאוד את השאנסונים הצרפתיים הקלאסייים מפעם. ברברה מרגשת עם הביצוע שלה ולכן היא אולי תצליח גם לנצח השנה. 

 

קרואטיה

את קרואטיה תייצג אלבינה עם השיר "tick-tock" והיא כנראה תהיה היריבה הכי גדולה של עדן השנה. שתיהן משתתפות בחצי גמר הראשון, לשתיהן יש שיר פופ, ולשתיהן יש בימוי מאוד דומה אחד לשני. אז ככל הנראה הקהל ישווה מאוד בין שתיהן, אך אין ספק שהגרסה שלנו הרבה יותר טובה! 

 

איטליה

איטליה לא משתתפת בחצי גמר של עדן כי היא אחת מששת המדינות שעולות ישירות לגמר, אבל היא לגמרי אחת מהמדינות המובילות לניצחון. מנסקין ייצגו את איטליה עם השיר "Zitti e buoni", השיר הוא שיר רוק כולו באיטלקית. השיר מיוחד ושונה מכל שאר השירים השנה לכן מובן למה הוא יכול לנצח. 

 

יוון

ייון תשתתף בחצי גמר השני אבל גם היא מועמדת רצינית לטופ 5. סטפניה היא זו שתייצג את יוון עם השיר "last dance". השיר כולו באנגלית ועם קצב ממכר וקליט. אבל לא רק השיר זכיר אלא גם הבימוי שיהיה לה. לפי שמועות יוון תשתמש במסך ירוק וגם הרקדנים יהיו לבושים בירוק כך שבשידור בטלוויזיה יהיו אפקטים מגניבים וגם הרקדנים יעלמו. 

 

רוסיה

את רוסיה תייצג מניזה עם השיר "Russian woman". השיר הוא ברוסית ובאנגלית ויש לו קצב מגניב ומרקיד ובו גם לזמרת יש קטעי ראפ. מה שמיוחד בשיר הוא שיש לו קשר ישראלי הרי מי שכתב והלחין את השיר הם שני ישראלים - אורי אבנרי, ואורי קפלן. 

 

שוודיה 

שוודיה כל שנה היא מועמדת לניצחון וגם השנה יש לה הופעה חזקה. שוודיה תיוצג על ידי טוסה עם השיר "voices". גם הוא ישתתף בחצי גמר הראשון. השיר הוא פופי כיפי וקליט. ומה שחשוב באירוויזיון הוא להיות קליט וזכיר וטוסה לגמרי עומד בקטגוריות האלו. 

 

סן מרינו

לסן מרינו יש הופעה ושיר בינלאומי במלוא המילה. סן מרינו תיוצג על ידי סנהיט ופלו רידה, כן אנחנו באמת מדברים על פלו רידה הראפר הבינלאומי. השניים ישירו את השיר "adrenalina" שיר שכולו באנגלית. ההופעה שלהם תהיה מיוחדת ותכלול אפקטים ותלבושות מיוחדות. ובקשר לפלו רידה עדיין לא ידוע  אם הוא יגיע להופיע עם סנהיט אבל אנחנו מקווים שיגיע ואם הוא יגיע לסן מרינו יש סיכוי לגמור בטופ 10.

 

קפריסין 

ונגמור את הרשימה עם קפריסין, המדינה שהייתה יריבתינו הגדולה של נטע ב-2018 וגם השנה היא יריבה גדולה לעדן. גם קפריסין תשתתף בחצי גמר הראשון ולכן היא יריבה שלנו כדי לעלות לגמר. את קפריסין תייצג אלנה תסגרינו עם השיר "El Diablo" שכולו באנגלית. השיר מזכיר בסגנונו את "feugo" (השיר שייצג את קפריסין ב-2018). גם השיר הזה הוא פופי וקליט ואנחנו בטוחים שיגיע לטופ 10.

 

 אז מה הסיכויים של עדן לעלות לגמר ואולי גם לזכות? 

עדן אלנה מאוד אהובה אצל החובבים וגם הגיעה שבוע שעבר למקום הרביעי אצל שופטים מרחבי אירופה ולמקום העשירי בהצבעה של אתר ה"ויויבלוגס" - אתר שמתמחה באירוויזיון. אנחנו די בטוחים שהיא תצליח לעלות לגמר כי השיר שלנו עכשווי והיכולות הוואקליות של עדן מטורפות ויפתיעו את הצופים. גם הבימוי שלנו מעולה, כך שהסיכויים לעלות לגמר לטובתנו. אנחנו רק מקווים שהמצב הביטחוני בארץ לא ישפיע על ההצבעות כלפי מדינתנו ואנחנו מאחלים בהצלחה לעדן, שאנחנו בטוחים שתייצג אותנו בכבוד!



תגובות