בואו ניזכר: הזמרים שייצגו אותנו באירוויזיון. איציק מילר, אינסטגרם, רפי דלויה

בואו ניזכר: הזמרים שייצגו אותנו באירוויזיון

עוד ימים ספורים עדן אלנה תייצג אותנו בתחרות האירוויזיון וזה בדיוק הזמן לעבור על הזמרים שייצגו אותנו בעבר ובטוח שיש כאלו שתופתעו לגלות או להיזכר שהם עמדו על הבמה הגדולה בעולם

האירוויזיון כבר נהיה אירוע שנתי שכל אירופה ואוסטרליה מחכים לו. תחרות הזמר בה כל מדינה שולחת נציג לייצג אותה קיימת כבר 65 שנים ולמרות זאת ישראל הצטרפה רק ב-1973. לאורך השנים ישראל ניצחה ארבע פעמים ושלחה מלא אמנים שאת חלקם אתם מכירים היטב ותופתעו לגלות שייצגו אותנו. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הראל סקעת

לעומת כל האמנים הצעירים שמשתמשים באירוויזיון בתור מקפצה, הראל היה כבר בשיא הקריירה כשנסע לאוסלו לייצג אותנו ב-2010, וייצג אותנו עם השיר "מילים". הוא עלה לגמר והגיע למקום ה-14.

 

שירי מימון

לא סתם שירי שופטת ב"הכוכב הבא לאירוויזיון", הרי גם היא הייתה במקום הזה וייצגה אותנו ב-2005. היא עלתה לבמה הגדולה עם השיר "השקט שנשאר" והגיעה למקום הרביעי והמכובד. לכן עם ניסיון רב, ידע עצום והזדהות - מימון שופטת ב"הכוכב הבא" בצורה מקצועית וטובה!

 

שלמה ארצי

גם שלמה ארצי טס לייצג אותנו וזה קרה בתחילת הקריירה שלו, אי שם ב-1975. הוא הופיע עם השיר "את ואני" שהגיע למקום ה-11 מתוך 19 המדינות שהשתתפו אז. 

 

שרית חדד

היום שרית היא מהמובילות בתחום המוזיקה הים תיכונית בישראל, אבל ב-2002 היא ייצגה אותנו באסטוניה עם השיר "Light a candle". היא הגיעה למקום ה-12 מתוך 24.

 

ריטה

כשריטה הייתה בתחילת הקריירה שהייתה כבר מוצלחת היא ייצגה אותנו ביוגוסלביה. זה קרה ב-1990 והיא עלתה לבמה עם השיר "שרה ברחובות" שהלחין לא אחר מבעלה רמי קליינשטיין. השיר הגיע למקום ה-18 מתוך 22.

 

ליאור נרקיס

ליאור היום מוציא להיט אחרי להיט שמרקידים אותנו בלי סוף, אבל האם ידעתם שהוא גם הרקיד את כל אירופה? אז אכן, ליאור ייצג אותנו ב-2003 עם השיר "מילים לאהבה" אבל הגיע למקום ה-19 מתוך 26 מדינות.

 

 

תגובות