עשתה את זה: עדן אלנה העפילה לגמר האירוויזיון. אוהד קב

עשתה את זה: עדן אלנה העפילה לגמר האירוויזיון

בצל המצב בישראל ובזמן שצצו כמה מחאות וחרמות: עדן אלנה נתנה הערב (ג׳) את השואו שלה בתחרות האירופאית והעפילה לגמר האירוויזיון שיתקיים במוצאי השבת

חצי הגמר הראשון של האירוויזיון שהתקיים הערב (ג') ברוטרדם בהשתתפות 16 מדינות, הגיע לסיומו - ובסופו התבשרנו כי הנציגה הישראלית, עדן אלנה, העפילה לשלב הגמר שיתקיים ביום שבת הקרוב. אלנה מייצגת אותנו עם השיר "Set Me Free". זו הפעם השישית ברציפות שישראל עולה לגמר האירוויזיון ומוכיחה שהיא יכולה לעשות זאת בגדול.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אלנה בת ה-21, זכתה לפני שנה וחצי ב״הכוכב הבא״ והייתה אמורה לייצג אותנו כבר בשנה שעברה (2020) עם השיר ״פקר ליבי״, אלא שעם התפרצות הקורונה הוחלט לבטל את התחרות. תאגיד השידור החליט לתת לעדן אוטומטית להמשיך לייצג אותנו באירוויזיון גם ב-2021.

 
 

עדן הייתה השיר ה-12 הערב וכבשה את הבמה עם יכולות קוליות מרהיבות. אם לרגע היה נדמה שהמצב בישראל ישפיע על העפלתה לגמר, שכן החלו לא מעט מחאות וחרמות מצד ארגונים פרו-פלסטינים - נוכחנו לדעת שלא. כעת נותר לצלוח את הגמר הגדול שישודר במוצאי השבת בכאן 11 ובכאן חינוכית.

"אני מאוד שמחה ומתרגשת. תודה לכולם על התמיכה בתקופה כל כך רגישה ומורכבת למדינה, אני מאושרת להביא גאווה לישראל, לעמוד על הבמה הגדולה בעולם עם דגל ישראל, זה ההישג האמיתי בשבילי. ישראל על המפה העולמית בצורה הכי חיובית שאפשר ועל זה אני גאה ומודה. אעשה את המקסימום לתת גאווה למדינה גם במשדר הגמר שייערך במוצ"ש הקרוב. חיבוק גדול לכולם״, מסרה אלנה עם הבשורה על עלייתה לגמר.

© שי פרנקו
תגובות