איפה הם היום? קריירות הסולו של חברי הלהקות שהתפרקו. Gettyimages.IL/ Keith Tsuji

איפה הם היום? קריירות הסולו של חברי הלהקות שהתפרקו

לצערנו לפעמים קורה שהלהקות האהובות שלנו מתפרקות והחברים בלהקה הולכים כל אחד לדרך משלו. אך בצד החיובי, הרבה פעמים אנחנו מקבלים תוכן חדש ונפרד מכל אחד או הפתעה חדשה - אז אם אי פעם תהיתם לעצמכם מה עושים חברי להקת וואן דיירקשן או דווקא היי פייב, בואו וגלו איפה הם היום

בתעשיית המוזיקה זכינו לראות לא פעם מלא להקות מוצלחות ולפעמים גם נשברנו כאשר הם התפרקו. ברוב הפעמים להקות מתפרקות בגלל רצון של אחד מחברי הלהקה לפרוץ בקריירה משלו, אבל מה קורה עם שאר חברי הלהקה שנשארו מאחור? הלכנו ובדקנו איפה נמצאים כיום חברי הלהקות שהתפרקו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

וואן דיירקשן

נתחיל עם הלהקה הכי מוכרת בעשור האחרון - 1D. הלהקה נוצרה בתוכנית אקס פקטור בריטניה ב-2010 ומאז הוציאו מלא להיטים. היא התפרקה בעקבות עזיבתו של זאין ב-2015. אז איפה הם היום? נתחיל עם זאין שמאז עזיבתו הוציא שלושה אלבומים וגם שיתף פעולה עם טיילור סוויפט וסיה. גם לליאם יצא לעשות מספר שיתופי פעולה עם אמנים גדולים כמו ג'יי באלבין, ריטה אורה ולאחרונה גם עם דיקסי דמיליו. בנוסף, הוציא גם EP ואלבום. גם לואי הוציא אלבום בשם "Walls" ושיתף פעולה עם ביבי רקסה. לעומתם, נייל הוציא כבר שני אלבומים וביניהם הלהיטים "Nice To Meet Ya" ו- "Slow Hands". גם הארי הוציא שני אלבומים עם להיטים כמו "Sign Of The Times" ו-"Adore You". הארי מתחזק קריירת דוגמנות מוצלחת ולאחרונה מטפח את עולם המשחק בסרטים שעתידים להגיע אלינו.

 
 

היי פייב

כנראה שאתם עוד לא נולדתם כשהיי פייב הייתה להקת הבנים המוצלחת בישראל אבל את השירים שלהם - אתם בטוח מכירים. הם התפרקו בשנת 2000 ומאז כל אחד הלך לדרכים שונות במיוחד. מאז ההתפרקות, אייל שחר החל לכתוב ולהלחין להרבה אמנים ובניהם הראל סקעת, רוני דואני, מאיה בוסקילה ושירי מימון. בנוסף למוזיקה, אייל הוא גם מאמן כושר אישי וקבוצתי. גם מייקל הרפז כתב והלחין עשרות שירים וג'ינגלים בארץ ובחול וגם הופיע בבימה. בעוד שהם עדיין מתעסקים בעולם הבידור, אייל דסאו היום עובד בהייטק והקים מיזם המאפשר לתלמידים ללמוד חשבון בקצב שלהם. גם עידן ויסקין העדיף להתרחק מאור הזרקורים וכיום הוא גר בניו יורק שם הוא יכול לחיות באנונימיות. אמיר פיי גוטמן ז"ל, נשאר בעולם הזה ולא הפסיק ליצור ולהראות לכולנו את הכישרונות החבויים בו. בשנת 2017 הוא נפטר בעקבות טביעה טראגית בים.

 

פיפת' הרמוני

אין ספק שפיפת' הרמוני היא אחת מלהקות הבנות המוכרות ביותר. הן נוצרו דרך אקס פקטור ב-2012 והוציאו להיטים שעד היום נמצאים לנו בראש. הן התפרקו קצת אחרי עזיבתה של קמילה קביו. מאז שעזבה, הוציאה שני אלבומים שכוללים להיטים כמו "Havana" ו-"Senorita". ובנוסף היא גם משחקת את סינדרלה בסרט חדש באמזון פריים. אם חשבתם שרק קמילה מצליחה אז טעיתם - גם לשאר הבנות יש רזומה מפואר. נורמני שיתפה פעולה עם אמנים גדולים כמו סם סמית', ניקי מינאז' ואריאנה גרנדה שלקחה גם חלק במופע הפותח שלה. לורן שיתפה פעולה וחיממה את הלסי ואף נבחרה על ידי הציבור כסלבריטאי השנה בפרסי הלהט"ב הבריטיים. לעומתן, דינה הוציאה EP בשם "Dinah Jane 1" וצפויה לצאת לסיבוב הופעות. האחרונה היא אלי, שהוציאה מספר שירים ואלבומה הראשון צפוי לצאת בהמשך השנה. היא גם הוציאה ספר ביוגרפי שבו מספרת על מה שעבר עליה עם הלהקה ולוהקה לשחק בסרט "High Expectation".

 

האולטראס (המקורי)

ההרכב נוצר בשנת 2004 וכולל בתוכו שלושה חברי ילדות. הם הוציאו להיטים כמו "מסיבה בחיפה" עם איתי לוי, ו-"סינדרלה" עם נועה קירל. סדריק הוא הראשון שעזב את ההרכב ב-2016 ומאז הוציא מספר שירים ובינהם "לא חוזר", "טנק" ו-"לא יכולה לישון". גם דן ברטוב עזב את ההרכב בתחילת 2020 ומאז שיתף פעולה עם דורון ביטון וגם הוציא את השיר "תל אביב". כיום, נשאר אלי שאליו חברו זמרים חדשים כדי ליצור את האולטראס החדש.

 

DNCE

הלהקה נוצרה ב-2015 ובזמן הקצר שפעלו הוציאו להיטים ענקיים כמו "Cake By The Ocean" ו-"Kissing Strangers". הלהקה התפרקה ב-2019 בעקבות חזרתו של ג'ו ללהקתו הקודמת – "האחים ג'ונאס". בנוסף ליצירת מוזיקה עם אחיו, ג'ו היה מנטור בדה וויס אוסטרליה וגם לוהק לשחק בסרט "Devotion". בנוסף לג'ו, גם ג'ייק (מתופף הלהקה) חזר לאחים ג'ונאס ששם תופף לפני פרידתם הראשונה. לעומתם, ג'ינג'ו וקול מתעסקים כיום במשהו שונה מאוד ממוזיקה - שניהם יצרו קולוקציות מוצרים ובגדים. ג'ינגו (גיטריסטית הלהקה) יצרה קולקציית בגדים משלה בשם "Code Rad" וקול (קלידן הלהקה) יצר מותג בשם "Yeah Boy" שמוכר בגדים ומסיכות שחלק מהכנסותיו מועבר לעזרה לצעירים שמתקשים ברחבי העולם.

 

קטריקס ודורון ביטון

הצמד התחיל ב-2015 והוציאו מספר להיטים כמו "חופשיה", ו-"אוהבת לרקוד". הם גם הופיעו במופע הפתיחה של ג'יי באלבין ושון פול בישראל. הצמד התפרק ביוני 2019 אך מאז, כל אחד מצליח בזכות עצמו. דורון הוציא את השירים "רוסלנה", "למעלה" ו-"יום שכולו טוב" וגם לוהק לסדרה זיגי. גם קטריקס הספיק להוציא מספר שירים מאז הפרידה כמו "משאלה", "פאפי", "סופרמן" ו-"כמה חם" בשיתוף פעולה עם אושר ביטון.

 

טיילור ובן זיני

ונסיים את הרשימה עם הזוג שפרידתו הביאה גם סיום לצמד המוזיקלי שלהם. הם הוציאו להיטים כמו "טיי", ו-"מיינימור" ואפילו הייתה להם סדרה בערוץ KIDS. מאז פרידתם, כל אחד מהם הלך לדרך מוזיקלית משלו. בן זיני הוציא את השירים "חלק ממך" ו-"מאמי בוקר טוב" ובנוסף התחיל לפתח קריירה בתור יוטיובר. לעומתו, טיילור רק לאחרונה הוציאה שיר ראשון בשם "אהלן" וגם התגייסה בתור משקית גיוס במיטב.

 
תגובות