הגרסה שלה: טיילור סוויפט מוציאה מחדש את אלבומה המצליח RED. Gettyimages.IL/Dimitrios Kambouris

הגרסה שלה: טיילור סוויפט מוציאה מחדש את אלבומה המצליח RED

הזמרת המצליחה טיילור סוויפט שיחררה בשישי האחרון חידוש לאלבומה המצליח RED משנת 2012 בו להיטים מצליחים כמו "22" ו- "I KNEW YOU WERE TROUBLE"

טיילור התחילה את הקריירה שלה בשנת 2005 וחתמה בחברת Big Machine Records על שישה אלבומים ראשונים. אחרי 6 אלבומים מצליחים טיילור עברה לחברת הקלטות חדשה ורצתה לקנות את הזכויות על השירים שלה, אך ללא הצלחה. חברת ההקלטות שלה מכרה את זכויות היוצרים של השירים לסקוטר בראון (מנהלם של ג'סטין ביבר, דמי לובאט ועוד רבים) וכך בעצם לא זכתה להינות מפרי יצירתה שלה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

סוויפט החליטה להקליט מחדש את כל אלבומיה במטרה להשיג את זכויות היוצרים שלה חזרה, ואנחנו ממש לא מתלוננים.  מלבד מהשירים הישנים באלבום החליטה טיילור להוסיף 9 שירי מגירה שכתבה באותה תקופה של יציאת האלבום ונגנזו, בינהם גרסת 10 דקות לשיר המוכר  "All Too Well"  שלווה בסרט קצר שיצא בשבת, בו שיחקו השחקנים דילן אובריאן (זאב צעיר) וסיידי סינק ( דברים מוזרים) וזכה להצלחה גדולה.

אבל זה לא נגמר כאן,טיילור ממשיכה להפתיע את מעריציה בעולם, אתמול בערב הכריזה על קליפ לשירה החדש באלבום "I Bet You Think About Me" שכתבה יחד איתה השחקנית בלייק לייבלי (סרינה מ"אחת שיודעת") שהולך לצאת ממש היום בלילה ואנחנו פשוט לא יכולים לחכות!

תגובות