התחלה חדשה: הכירו את האמן החדש יקיר לנקרי. צילום מסך מהקליפ

התחלה חדשה: הכירו את האמן החדש יקיר לנקרי

מה קורה כשרוברטו ושוקי ביטון מתאחדים? הם מגלים יחד כשרונות חדשים! הראשון מביניהם הוא יקיר לנקרי שהיום (ג') מוציא את שירו הראשון - "הלילה אני בא"

לפני חודשים אחדים הכריזו רוברטו בן שושן ושוקי ביטון על "ICON" סוכנות משותפת של השניים במסגרתה יגלו ויטפחו אמנים חדשים בעלי פונטציאל, כעת הם חושפים לאחר ציפייה מרובה את ההבטחה הראשונה שלהם: הכירו את יקיר לנקרי, בן 23 מטבריה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

יקיר התחיל להתעסק במוזיקה כבר בגיל 10. הוא גדל על מוזיקה מזרחית אבל כשגדל נחשף לאמנים כמו נתן גושן ועדן חסון. כשעלה בפעם הראשונה לשיר בטקס יום הזיכרון העירוני את "כאב של לוחמים" זוהי הייתה נקודת המפנה בחייו בה הבין שאת התחושה שהוא הרגיש על הבמה הוא רוצה להרגיש כל חייו. ולעולם הזה הוא שייך. החיבור לרוברטו ושוקי הגיע דווקא ממקום לא צפוי, בזמן שעמלו השניים על חיפוש ההבטחה הגדולה שלהם - פרסם יקיר קאבר ל"אגרוף" של עדן בן זקן שהגיע עד אליה ואמרה לשוקי "אם אתה לא מחתים את יקיר, אל תחתים אף אחד".

 

היום (ג') יוצא השיר הראשון "הלילה אני בא" אותו כתב והלחין לנקרי בעצמו. השיר מספר על אהבה נכזבת ודחייה מצד האישה בקשר, ועל בחור שנלחם על אהבתו ולא מוותר בקלות. שיר שנכתב בעקבות מערכת יחסים ארוכה שעבר יקיר. אנחנו התלהבנו בטירוף ומאחלים לו הצלחה רבה!

תגובות