מולטי טאלנט: כוכבי דיסני שלא ידעתם שהוציאו שירים. צילום מסך מאינסטגרם

מולטי טאלנט: כוכבי דיסני שלא ידעתם שהוציאו שירים

כולכם יודעים שמיילי, סלינה, דמי וגם האחים ג'ונאס הם כוכבי דיסני שהיום עוסקים במוזיקה, אבל האם ידעתם שיש עוד כוכבים שהוציאו שירים? אספנו לכם מספר ילדי דיסני שאולי ולא ידעתם שהם הוציאו שירים

מה המכנה המשותף בין מיילי סיירוס, דמי לובאטו, וסלינה גומז? כולן התחילו בערוץ דיסני והפכו להיות זמרות מוצלחות. אין ספק שלשחק בסדרה או סרט של ערוץ דיסני היא מקפצה ענקית לעבר תהילה, ויש כאלה שמשתמשים בפרסום הפתאומי בשביל לקדם קריירה מוזיקלית בנוסף למשחק. בשנה האחרונה צפינו בהצלחה המטאורית של אוליביה רודריגו עם השירים שלה  שכבשו כל מצעד אפשרי אבל  ישנם עוד הרבה כוכבי דיסני שהוציאו שירים אבל לא בטוח שאתם ידעתם על זה.  

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

זנדאיה

לזנדאיה היום יש קריירת משחק מטורפת, היא שיחקה בסרטי ספיידרמן, וב"האמן הגדול מכולם". בנוסף היא זכתה באמי בזכות תפקידה בסדרה "אופוריה". אבל זנדאיה התחילה בכלל בערוץ דיסני. היא שיחקה את רוקי ב"שייק", ואת קייסי ב"קייסי אנדרקאבר". בנוסף לכישרונות המשחק והריקוד שלה היא גם יודעת לשיר, ויפה. בשנת 2013 היא הוציאה אלבום ראשון בשם "zendaya" ובו השיר "replay" שהפך ללהיט. השיר אף מלווה בקליפ בו מפגינה זנדאיה יכולות ריקוד מטורפות שגורמות לנו לתהות אם יש משהו שהיא לא יכולה לעשות.

ונסה הדג'נס

איך אפשר לדבר על כוכבי דיסני מבלי לדבר על ונסה? אתם כנראה מכירים אותה בתור גבריאלה מ"היי סקול מוזיקל" ובנוסף לכל השירים ששרה בטרילוגיית סרטים, ונסה הוציאה שני אלבומים ובהם השיר "Say OK". זיהיתם מי משחק בקליפ? כן, זה זאק אפרון שבאותה תקופה היה בן זוגה של ונסה. 

ברידג'יט מנדלר

ברידג'יט הופיעה בהרבה סדרות של דיסני כמו ג'ונאס, המכשפים מוולברי פלייס, ובסרט "לימונייד מאות". אבל   התפקיד המוכר ביותר שלה הוא כנראה טדי מ"גוד לאק צ'ארלי". גם היא הוציאה שני Ep וגם אלבום בשם "hello my name is"' שבו נמצאים הלהיטים "ready or not" ו"hurrican" שאף כיכב בפרק מיוחד בסדרת דיסני אחרת - "ויולטה".

ג'ושוע באסט

את ג'ושוע אתם כנראה מכירים בתור ריקי מ"היי סקול מוזיקול: המחזמר :הסדרה" – הסדרה של דיסני + אבל האם ידעתם שזהו לא התפקיד הראשון שלו בדיסני? ג'ושוע התחיל בסדרה "הארלי באמצע" בו גילם את איידן. כמו דמותו ריקי גם ג'ושוע יודע לשיר והוציא כבר כמה סינגלים כמו השיר "Only a matter of time" שלפי השמועות מדבר על האקסית- אוליביה רודריגו. ג'ושוע הוציא גם השנה את המיני אלבום הראשון שלו ואנחנו לגמרי צופים לו עתיד מזהיר בעולם המוזיקה!

דאב קמרון

דאב שיחקה בהרבה סרטים וסדרות של דיסני -  קיילה מ"קלאוד 9", מאל מ"היורשים" ושיחקה גם את שני התאומות  ב"ליב ומאדי". אבל נראה שדאב היא יותר ליב מאשר מאדי כי כמו ליב דאב הוציאה מספר שירים. ב-2015 היא פתחה צמד עם בן זוגה ראיין מקארתן (דיגי מליב ומאדי) בשם "the girl and the dreamcatcher" והוציאו מספר סינגלים ו-EP. אבל כאשר השניים נפרדו התפרקה גם הלהקה ודאב המשיכה קריירת סולו ושחררה את השירים "out of touch", "we belong" ועוד.

סופיה קרסון

כמו חברתה דאב, גם סופיה פתחה קריירה מוזיקלית. בנוסף לתפקיד של איווי ב"יורשים", היא גם גילמה את לולה ב"הבייביסיטיריות יוצאות להרפתקאות". סופיה שחררה כבר יותר מעשרה סינגלים והמוכר ביניהם הוא "Love is the name" שגם זכה לגרסה עם ג'יי באלבין. היא גם הופיעה עם אותו שיר בפרק מיוחד של "סוי לונה". 

אשר אנג'ל

ונגמור את הרשימה עם אשר המוכר לכם כג'ונה מ"אנדי". אשר גם הופיעה כתפקיד ראשי בסרט DC "שהאזאם". בנוסף לקריירת המשחק העולה הוא גם מפתח קריירה מוזיקלית והסינגל הבכורה שלו "one thought away" הוא שיתוף פעולה עם הראפר וויז קאליפה. לאחר מכן גם הוציא שירים נוספים שזכו להצלחה.

 

 

תגובות