ביונסה מוציאה סינגל רביעי ונלחמת בתעשיית היופי. צילום: יחסי ציבור

ביונסה מוציאה סינגל רביעי ונלחמת בתעשיית היופי

ביונסה, שהספיקה להפתיע את כולנו עם אלבומה הסודי ולשנות את כללי המשחק במוזיקה לעד בדצמבר האחרון, מוציאה כעת את הסינגל הרביעי מתוכו, לאחר שסחפה את כולנו עם הקודמים


הסינגל החדש

ביונסה, שידועה כאחת שרוצה ונלחמת למען זכויות נשים וזכויות בני אדם, מוציאה כעת את הסינגל הרביעי שלה מאלבומה החמישי והמפתיע שיצא בדצמבר של השנה שעברה. השיר, כשמו, מדבר על הכאב של תעשיית היופי.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

על כתיבת המילים אחראית לא רק המלכה, אלא גם כותבת וכוכבת הפופ סיה, שסייעה לביונסה ובדומה סייעה לעוד רבות אחרות כמו ליאה מישל, ריהאנה, קייטי פרי, שאקירה ועוד. השיר והקליפ באים להדגיש לנו כמה שלפעמים יופי יכול להכאיב - גם לאדם שמנסה להגיע ליופי ולשלמות, וגם בכלל לשאר האנשים סביבך. בקליפ ביונסה מגלמת נערה צעירה שמתמודדת בתחרות כשרונות, רואים דוגמניות רזות ומקלוניות שמתבאסות שיש להן מילימטר שומן על הצדדים, מורחות משחות ושמנים על כל הגוף ומנסות להגיע למעשה לשלמות לפני העלייה על הבמה.

     • צפיתם כבר בקליפ החדש של וואן דיירקשן?

זהו גם השיר הפותח של האלבום ולדעתי ביונסה הצליחה בצורה מצוינת להראות לנו ובאופן כללי מה היא חושבת על תחרויות שכאלו וכמה שלדעתה הכי חשוב שתהיי שלמה עם עצמך, ופחות להתעסק במסביב. בנוסף להוצאת הסינגל, החל גם מסע פרסום כדי לעורר מודעות לשיר ולחשיבה מאחוריו - קמפיין אינסטגרמי של העמוד הרשמי של ביונסה, בו הם ביקשו מהעוקבים והמעריצים להעלות לאינסטגרם תמונה בה הם מצלמים מה שלדעתם נחשב כ"יפה", ולתייג ב-"#whatispretty".

SO... מה דעתכם? עשתה את זה?

תגובות