קובי פרץ ויניב בן משיח בדואט תפילה. צילום: יחסי ציבור

קובי פרץ ויניב בן משיח בדואט תפילה

בימים האחרונים בהם כל אזרח במדינה מתפלל בדרכו שהכל ייגמר, קובי פרץ ויניב בן משיח מתפללים בשיר חדש, "תודה על הכל", מתוך אלבומו האחרון של קובי. איך שילוב הקולות של השניים משפיע על השיר?

הימים האחרונים בהם כולנו מתפללים, בדרך זו או אחרת, לשובם של חיילי צה"ל בריאים ושלמים לבתיהם, לשקט שיבוא על תושבי המרכז uהדרום ובעיקר שכל הפיאסקו הזה ייגמר אחת ולתמיד. קובי פרץ ויניב בן משיח מתפללים בדרך הכי טובה שהם יכולים, השירה, ויחד הם מוציאים את דואט התפילה שלהם, "תודה על הכל".

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

בן משיח ופרץ הם לא האמנים הראשונים שמוציאים שיר לכבוד המבצע. גם הזמר והיוצר המוכשר, רותם כהן, כתב והלחין שיר במיוחד לכבוד המצב וכבר מהיום הוא ייקח חלק בפלייליסט של תחנות הרדיו. היו גם כאלה שהלכו להופיע במקלטים כדי לעודד את תושבי הדרום, כאלה שהגיעו עד לבסיסים של של החיילים וגם כאלה שלא מתביישים לבקש שקט.

הדואט, "תודה על הכל", הוקלט בימים שקטים יותר, בהם עבד פרץ על אלבומו האחרון, "סה לה וי", אבל שוחרר עכשיו מכיוון שבתקופה הזו המילים מקבלות משמעות גדולה יותר. בשיר, השניים מתפללים, משבחים ומודים לאלוהים שבשמיים. שילוב הקולות של השניים הוא ללא ספק זה שעושה את השיר, שלא תבינו לא נכון, השילוב הוא לא מושלם. קובי עם קול חזק ויניב עם קול צלול, אבל עדיין יש משהו שחסר שם והוא שהשניים ישירו ביחד, דבר שלא קרה.

לסיום... אני מקווה שהשקט כבר יבוא ונוכל שוב להתמקד בעיקר במוזיקה. 

תגובות