"יחד ננצח": שרית חדד בסינגל מעודד. צילום: יחסי ציבור

"יחד ננצח": שרית חדד בסינגל מעודד

המבצע עדיין בעיצומו ובימים קשים אלו, המלאים בעצב וכאב אין סופי, מוציאה הזמרת המוכשרת, שרית חדד, שיר חדש הנקרא "יחד ננצח". מה חשבנו עליו?

 

שרית חדד, אחת הזמרות הכי מצליחות בארץ, בעלת דיסקוגרפיה מרשימה ומנצנצת שלא הייתה מביישת אף זמר בסדר גודל בין-לאומי, מעל 20 אלבומים מצליחים וסוחפים, והצלחה אדירה, מוציאה סינגל חדש אופטימי ומעודד לנוכח המצב המתוח במדינה הנקרא "יחד ננצח". 

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

כמו אייל גולן, מאור אדרי, רותם כהן וזמרים ישראליים אחרים, גם שרית חדד מוציאה סינגל מחזק למען תושבי הדרום וחיילי צה"ל הגיבורים. השיר נפתח במנגינה של השיר הכי מואזן במדינת ישראל - "התקווה". כמו בהמנון המדינה גם השיר עוסק בארץ ישראל הקטנה, האחת והיחידה שלנו, מדינה שלה יש המון "מחזרים" שלא נותנים לה מנוח, אך למרות הכל "יחד ננצח" אם "יחד נשאר".

עם ישראל חי!
עם ישראל חי! © יחסי ציבור

את השיר מבצעת שרית חדד עם הקול היחודי והיפייפה שלה יחד עם להקת "פרחי ירושלים" מקרית מלאכי ועם תזמורת "סימפונית אשדוד". השיר משקף את האחדות של תושבי ישראל ברגעים קשים האלו, ומבהירה לנו כי רק יחד נתגבר על המצב הנוכחי. את המילים המחזקות הללו כתב יוסי גיספן ועל הלחן אחראי תומר הדדי. לקראת סוף השיר, אנו שומעים ברקע צעקות "עם ישראל חי" שמגבירות את תחושת הגיבוש והתקווה שמקרין השיר. 

לסיום... אני אישית מאוד התרגשתי והתעודדתי מהשיר ומהאופטימיות בו, מה דעתכם?

תגובות