האזינו: שרית אביטן מרגשת בקאבר חדש. צילום: יחסי ציבור

האזינו: שרית אביטן מרגשת בקאבר חדש

הזמרת הצעירה והמוכשרת, שרית אביטן, מוציאה חידוש לשיר "חייל משמר הגבול" בצל מבצע "צוק איתן" שאותו היא מקדישה לחיילי צה"ל ששומרים עלינו. מה דעתנו עליו? פרטים בכתבה

 

שרית אביטן, הזמרת הצעירה שכבשה את כולנו תחילה בעקבות ביצוע מדהים לשיר של הזמר שיר לוי, "יום אחד תבקשי" ולאחר מכן בעקבות אלבום בכורה מקפיץ והשתתפותה בתכנית "חי בלה לה לנד 2", מוציאה חידוש מרגש לשיר הנקרא "חייל משמר הגבול" בצל מבצע "צוק איתן". 

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

שרית ללא ספק נחשבת לפריצה גדולה במוזיקה הישראלית, בנוסף לאלבום הבכורה המצליח שלה, "סטייל מיוחד", הקליטה מספר דואטים עם זמרים נחשבים בארץ שזכו להצלחה רבה, כמו הדואט עם הזמר עומר אדם, "לא צפוי", שסחף את כולנו. 

כעת, בצל מבצע "צוק איתן", מוציאה שרית חידוש מרגש לשיר "חייל משמר הגבול" אותו מכירה מגיל ילדות וכתושבת הדרום, החליטה לחדש אותו בביצוע מקורי משלה שאותו עיבד המפיק המוזיקאלי שייקו חייק. השיר נכתב לפני מספר שנים על ידי הפזמונאי יוסי גיספן והולחן על ידי שמואל אלבז. מילות השיר מתארות מישהי ששבורה וכאובה לאחר שאהובה שהיה חייל נהרג במלחמה. שרית מבצעת את השיר בצורה שקורעת את הלב, היא מצליחה להעביר את התחושה הכואבת בעזרת קולה הנוגע והמצמרר.

אז... אני ממש אהבתי את השיר החדש, מה אתכם?

 
תגובות