שלומי שבת בצעד רביעי לאלבום 12 במספר. צילום: קוקו

שלומי שבת בצעד רביעי לאלבום 12 במספר

הנשמה הגדולה של המזויקה המקומית, שלומי שבת הגדול מוציא סינגל חדש, רביעי וממכר מאוד מתוך האלבום המתקרב. לכבוד חזרתו לפריים טיים יצא שיר חדש, אנחנו אוהבים את המקריות

 

"יותר מזה אנחנו לא צריכים", אמר שלמה ארצי הגדול. מה זה קשור? זה בדיוק מה שעלה לנו לראש כששמענו ששלומי שבת חוזר אלינו פעמיים, גם בדה וויס שחזרה למסך לאחר שהעניינים נרגעו, וגם בשיר חדש. כל שיר ששבת מוציא אנחנו נמסים. אולי זה בגלל הקול המאוד מיוחד שלו שקשה מאוד לתרגם אותו למילים, אולי זה בגלל שמרגישים את הכוונה האמיתית שלו ואולי בגלל שאנחנו פשוט מאוהבים בו. אם אתם שואלים אותי, אז כל התשובות נכונות. 

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

אין ספק ששבת בתקופה האחרונה נמצא על גל טוב. שיריו זוכים ללא מעט השמעות, בת טיפוחיו, יובל דיין, כובשת עוד ועוד פסגות, עשו עליו ספיישל בפסטיגל האחרון, הוא זכה בעונה השנייה של דה וויס עם המתמודדת המיוחדת, לינה מחול, שבקרוב מעלה מופע לשירי פיירוז, ואפילו הוא זכה לחתן את ביתו, מנור שבת. אנחנו כמובן מפרגנים, שמחים ומקווים שהגל הטוב הזה ישאר ולא יעלם.

כעת, מוציא שבת שיר רביעי, "רומי", מתוך האלבום העתידי והמתקרב. את המילים המיוחדות כתב טל רביב, שהולחנו על ידי אמיר דדון ותומר בירן. השיר מדבר על בחורה מאוד מיוחדת, בחורה שמפחדת מהכל, מהחיים, מהשגרה, מקשרים רומנטיים ומעדיפה לחיות לבד, עם כלב. הוא מנוגן בקצב טוב, קצב רגוע וממכר שמתאים במדיוק למילים וגורם לנו להבין את השיר ואפילו להזדהות ולהבין את רומי. זה ממש מרגיש לנו שאנחנו מכירים אותה. שלומי, הצלחת לגרום לנו להכנס לתוך השיר ולא להפסיק לשמוע אותו.  

SO... מה אנחנו יכולים להגיד? שיר חדש לשלומי שבת ומילה אחת מספיקה, מושלם! 

 
תגובות