סיפורי האהבה, האכזבה והלידות במוזיקה הישראלית . צילום (מימין): רון קדמי, יחסי ציבור, רונן אקרמן

סיפורי האהבה, האכזבה והלידות במוזיקה הישראלית

לכבוד יום האהבה אספנו כמה מסיפורי האהבה, האכזבה, הלידות והפרידות שקרו במוזיקה הישראלית בשנה האחרונה. בואו לגלות אילו אירוסין, חתונות, לידות ועוד עברו על האמנים שלנו

לכבוד יום האהבה החלטנו להביא לכם דבר קצת שונה, החלטנו להביא לכם את כל סיפורי האהבה אשר קרו בשנה האחרונה במוזיקה הישראלית. 

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

משה פרץ

הזמר שבחרנו להתחיל איתו הוא אחד הזמרים הים תיכוניים הגדולים ביותר בישראל, וגם כובש לבבות לא קטן, משה פרץ, אשר התחתן בסוף הקיץ שעבר עם בחירת ליבו, ירדן גוזלן. אבל זה לא נגמר כאן, גוזלן נכנסה לרשימת ההיריוניות של התקופה האחרונה ונראה שכבר בחורף הקרוב השניים יזכו להביא לעולם צאצא ראשון. אז מה אתם מעדיפים? בן או בת? לנו זה לא משנה, כל עוד משה פרץ מעורב בזה, אנחנו מרוצים.

הקלים שצולם בירח הדבש של פרץ וגוזלן, וכמובן בכיכובם.
 

עומר אדם

גם לזמר הצעיר, המסלסל והכובש, עומר אדם, יש תזוזות בחיי האהבה שלו ואפשר להגיד לכל בנות ישראל, עומר אדם לא רווק! כיום, מנהל אדם מערכת יחסים יציבה, שקטה ומאוד לא מתוקשרת עם ברמנית לשעבר ב"חתול והכלב". השניים ניהלו זוגיות דביקה ומוסתרת ושמרו עליה בסוד, אחרי מספר שבועות הוא העלה תמונה משותפת לאינסטגרם ורשם "מרגשת שלי", מספר ימים אחרי הוא העלה תמונה נוספת ורשם "אהובה שלי", אבל מחק אותה מהר מאוד. ככה התגלה הרומן הסודי של עומר אדם ומעיין אשכנזי, בהצלחה עומר.

שקט, זה מה שהוא מחפש.
 

אפרת גוש

הסיפור השלישי שלנו הוא של הזמרת הכי פרועה שיש, אפרת גוש, עם העיתונאי יובל סיגלר, שבין השניים יש פער גילאים לא קטן, מה שגרם ללא מעט אנשים להרים גבה כשהשניים הודיעו שהם מתכוונים לעמוד תחת חופה. הגבה השנייה הורמה כאשר נודע שהיא בהיריון. לא מזמן, חשפה הזמרת ההיריונית תמונה שכל צלמי הפאפרצי היו רוצים לתפוס, תמונה שלה עם בטן היריונית גדולה וחשופה. חייב לציין שלגוש יש עניין לא קטן עם מבוגרים והיא כבר ניהלה מערכת יחסים של מספר שנים עם חיים שמש, המנהל האישי שלה, שגם הוא מבוגר ממנה ביותר משנה או שנתיים. בינתיים נאחל לה לידה קלה.

היא ראתה את דרכה ואנחנו מאחלים לידה קלה.
 

אייל גולן

מלך המוזיקה הים תיכונית, והישראלית בכלל, אייל גולן הוא כבר סיפור בפני עצמו. עם כל השנה הארוכה שעברה עליו, עם הלא מעט סיפורים שיש לספר עליו רק מהשנה האחרונה, החלטנו לדבר בעיקר על אהבה. אז בסיומה של פרשת הקטינות, אייל ורוסלה רודינה, בת זוגתו לשעבר, חזרו זה לזרועות זו, אחרי שזו תמכה בו במהלך כל הפרשה. מאז, השניים הפיצו אהבה מכל עבר, טסים יחד לחו"ל מלווים בילדיו של אייל, שמחכים ומצפים לאח או אחות. אז למי שלא שמע, רוסלנה בהיריון, למרות שזה לא נראה בכלל. 

» לעוד כתבות בנושא יום האהבה, הקליקו כאן «

ימים יגידו מה יש לרוסלנה בבטן, אנחנו מהמרים בן.
 

ליאור נרקיס

עוד זמר ים תיכוני בולט עם קול לא מהעולם הזה וכישורי משחק טבעיים, אשר התגלו בסדרה הקומית, "זגורי אימפריה", בה שיחק את עצמו. אבל לא באנו לדבר על זגורי, אלא במקרה המאוד משמח שקרה לו לפני פחות מחודשיים והוא ילד שלישי שהגיח לעולם. נרקיס ידוע כאבא טוב ואוהב, אבא ששם את הילדים לפני הקריירה, למרות שזה לא תמיד משחק לטובתו. בתור אות אהבה ואיחול מזל טוב, נקדיש לליאור ולילד החדש את השיר "ילד" שהוציא נרקיס במהל השנה.

הלוואי שתמיד תחייכו.
 

דודו אהרון

עוד זוג שהחליט להראות לנו כשמקורבים אומרים שזה לא יכול להיות, זה דווקא כן יכול להיות. אהרון, שכבר זמן מה בזוגיות און אוף עם עידן צור, נפרדו לאחרונה, ובשונה מפעמים אחרונות, הפעם היה נראה שזה סופי והם לא יחזרו לעולם. רק ששכחנו את המשפט "Never Say Never", והופ, הם חזרו. אז אנחנו כמובן נאחל להם המון המון בהצלחה, ובעזרת השם, שהבשורה הבאה מהם תהיה חתונה.

נתתי לך ללכת, אבל נתתי לך גם לחזור.
 

רותם כהן

בשנה האחרונה פרץ לחיינו הזמר הכובש רותם כהן, שהתגלה כנכס ענק בעולם המוזיקה וחבל שלא הכרנו אותו לפני. אבל לא רק אנחנו התלהבנו ממנו, גם הדוגמנית המובילה, נטלי דדון, והשניים הפכו לזוג. הם הגיעו יחד לאירועים תקשורתיים, הציפו את האינסטגרם והראו לנו אהבה בכל מקום. אך הזוגויות הזאת לא החזיקה מעמד והשניים נפרדו. היום היא ממשיכה להיות אחת הדוגמניות היפות והמובילות בארץ והוא ממשיך להיות נכס בעולם המוזיקה, האם יש סיכוי לקאמבק? לא שנראה לנו.

הוא כבר התרגל להיות לבד, מה היא באה להפריע?
  

מוש בן ארי

המנטור, היוצר והמוזיקאי המוכשר, מוש בן ארי, החל לנהל רומן סודי בסוף השנה הקודמת עם מלכת היופי היוצאת, טיטי איינאו. לאחר שהתגלו, השניים החלו לצאת עם הזוגיות שלהם ולהראות את אהבתם לכולם. רק שהזוגיות הזאת לא הייתה הזוגיות הכי יציבה בביצה, השניים נפרדו וחזרו כבר פעם אחת ואחרי שמונה חודשים הם הפרידו כוחות באופן סופי. יכול להיות שזה בגלל הפרש הגילאים המטורף ביניהם? כזכור לכולם מוש שלנו הוא בן 44, לעומת טיטי שהיא רק בת 23. אבל נראה שאם זה היה זה, זה היה זה. מסתבר שזה לא, חבל.

בחיים כמו בחיים, אהבה לא תמיד מתממשת.
 

נינט טייב

ונסגור את הרשימה עם המוזיקאית הכי גדולה ומסקרנת שיש, נינט טייב. מה לא עבר על נינט? אירוסין, פרידה מתוקשרת מיהודה לוי, זוגיות חדשה עם המוזיקאי יוסי מזרחי, חיפוש דירה משותפת, אירוסין חדשים, היריון, חתונה עתידית ולפי איך שאנחנו מכירים אותה זה עוד לא מתחיל להיגמר. אבל נינה היא היחידה שיודעת מה טוב בשבילה, והיום, אחרי הרבה מאוד זמן אפשר לומר שהיא מאושרת במה שיש לה. כרגע, היא מנהלת זוגיות שקטה ורגועה עם בן זוגה ובדרך להקים בית ומשפחה בישראל, אנחנו כמובן תומכים ומכתירים אותם כזוג של המוזיקה המקומית, הרי יחד הם לא רק מקימים משפחה אלא מייצרים מוזיקה ענקית. 

די להגיד לה מה לעשות, היא יודעת.
 

זהו... אנחנו סיימנו לסכם לכם את כל מקרי האהבה, הלידות, פרידות, האהבות החדשות המעניינים ביותר במוזיקה הישראלית.

 

תגובות