ט"ו באב: שירי הפרידה המרגשים ביותר . צילום: דודי חסון

ט"ו באב: שירי הפרידה המרגשים ביותר

ט"ו באב הגיע, האהבה כבר באוויר ובאווירה רומנטית זו, החלטנו לקבץ עבורכם גם מספר שירי פרידה מרגשים למקרה שהיום הזה לא יתרחש כמו שציפיתם

יום האהבה כבר כאן ואיתו המתנות, הדייטים, הלבבות, הדובים, השירים והסרטים הקיטצ'ים, אבל מה קורה עם אלו שהאהבה אכזבה אותם? אם נפרדו מכם, אם לא הסתדר לכם או אם סתם נשבר לכם הלב, אספנו למענכם את שירי הפרידה המרגשים ביותר כדי שיהיה לכם מה לשמוע בזמן הדיכאון.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

"חלק ממך" - שירי מימון

"חלק ממך" הוא שיר פרידה שמתאר כמובן את החלק שהשאיר מישהו באהובתו. הבחורה ששרה את השיר לאהוב שלה, כביכול מתחננת שיחזור, היא מציגה כמה קשה לה בלעדיו ושלא משנה מה יקרה תמיד ישאר בה חלק ממנו. אין מישהי שיותר מתאים לה לבצע שיר קורע לב שכזה משירי מימון, השיר מצליח להעביר את הכאב מהפרידה באופן מצוין, גם בזכות קולה העצמתי של שירי וגם בזכות הלחן הזועק.

 
 

"אל העולם שלך" - רותם כהן

אחד משירי הפרידה הנוגעים ביותר, "אל העולם שלך" זה שיר שמתאר מישהו שמתגעגע לאהובה שלו אבל הוא יודע שהיא כבר התקדמה הלאה ושיש לה מישהו אחר. דווקא בגלל שהוא מתגעגע לאהובתו כל-כך הוא לא רוצה לראות אותה יותר, הוא לא רוצה להתקרב אליה כי זה יכאיב לו לראות אותה עם מישהו אחר. רותם כהן מבצע את השיר באופן מושלם ומצליח לגעת בלב, הלחן רגוע אך מלא בעצמה וזה מה שהופך אותו למיוחד כל כך.

» לעוד כתבות בנושא יום האהבה, הקליקו כאן «

אל העולם שלך
 

"ואם פרידה" - דקלה

שיר זה הוא מסוג שירי הפרידה שמצליחים להפוך את המצב ליותר אופטימי, בשיר עצמו, מישהי שרה על זה שקשה לה להתגבר ולהמשיך הלאה כי לא משנה לאן היא הולכת היא נזכרת באהוב שלה, אבל הפזמון עצמו נותן תחושה של תקווה, שאם כבר נפרדים לפחות שיהיה שלום בניהם ושזה יסתיים בצורה יפה. דקלה מצליחה לרגש באמצעות הקול המיוחד שלה, שומעים שזהו שיר שיצא מכל הלב והנשמה וקל להתחבר אליו. 

 

"הרבה ממך נשאר" - לירן דנינו

זהו שיר פרידה שפשוט קורע את הלב, הוא מצליח לתאר ולהעביר בדיוק את הכאב שמרגישים כשנפרדים. בשיר מסופר על מישהו שעדיין לא התגבר על האהובה שלו, הוא יודע שהיא התקדמה וגם הוא התקדם אבל לא משנה מה "הצל" שלה תמיד מלווה אותו, למרות שהיא הלכה, הרבה ממנה נשאר אצלו. הלחן העוצמתי וקולו של לירן מצליחים לגעת בכל כאב ולעורר את הרגשות הכי כנים ואמיתיים.

 

"צליל מיתר" - אייל גולן

ללא ספק אחת הקלאסיקות המרגשות של אייל, שיר שמצליח לרגש ולצמרר באופן שונה ובכל פעם מחדש פשוט לגעת בלב. בשיר מסופר על בחור שמתאר כמה קשה לו בלי אהובתו שהלכה, הוא מתחנן אליה שתחזור אליו ושלא תוותר עליו כי כשהיא איתו הכל טוב יותר. אייל כמובן מעביר לנו את כל הרגש והכאב ומצליח לבצע את השיר בצורה הנוגעת ביותר כמו שרק הוא יודע.

 

"מקום לצידך" - דור דניאל

"מקום לצידך" מדבר על פרידה אך באופן טיפה שונה, השיר מתאר בחור שרוצה להפרד מהאהובה שלו, הוא כביכול מסביר לה בשיר שהאהבה שלהם היא לא כמו פעם, שלא תחכה לו, שתוותר ושתחייך למרות הכל כי הוא עוזב. דור דניאל ללא ספק כובש את כולנו בשיר הזה, הוא מצליח לתאר את המצב דרך השיר באופן נוגע ומרגש וזה גם מה שאנחנו כל כך אוהבים בו.

 

"ביום שניפגש" - דודו אהרון

שיר נוגע שמתאר את המצב שקורה לאחר הפרידה, השיר מספר על בחור שתוהה מה יקרה ביום שהוא ואהובתו לשעבר יפגשו, השאלות הרבות עולות, לאן כל אחד המשיך? האם מצאו אהבה חדשה? האם הרגש יעלה וזה יכאב לשניהם? דודו המוכשר מצליח לגעת ולרגש אותנו כמו בכל שיר שלו, מסוג השירים שאפשר לשמוע שוב ושוב ולהתעודד ממנו בכל פעם מחדש. 

 

 אז... בנימה אופטימית זו, שיהיה לכם יום אהבה שמח ומסעיר! מקסימום אם לא הלך כמו שתכננתם, תתנחמו במוזיקה, היא אף פעם לא מאכזבת.

תגובות