יהונתן וענונו בדרך לפריצה הגדולה. צילום: ענבל מסיקה

יהונתן וענונו בדרך לפריצה הגדולה

עם החזרה בשאלה הגיעה האהבה ולמוזיקה, וכיום יהונתן וענונו עובד קשה ובמרץ לכבוד אלבום הבכורה שלו. בינתיים הוא משחרר את הסינגל הראשון מתוכו, "תמיד כשאת עולה". מה חשבנו?

 

יהונתן וענונו, זמר, כותב ומלחין צעיר, בן 22 ליתר דיוק, גילה את המוזיקה בדרך אחרת לגמרי. הוא גדל בבית חרדי לכל הדעות, אבל עם הזמן הוא הבין שזה כנראה לא המקום בשבילו והחליט לחזור בשאלה. כתוצאה מכך הוא גילה והתאהב במוזיקה והחליט לעבוד על אלבום ראשון. אך משהו לא צפוי הגיע בדרך, הוא נתקל בבעיות רפואיות שהחלו להקשות על העבודה שלו, אבל הוא החליט שהוא לא מוותר על החלום שלו ונלחם חזק כדי להוציא אלבום בכורה. כעת, וענונו לוקח חלק בפרוייקט חדש של חברת ההקלטות הגדולה בארץ, "הליקון", בה מיטב האמנים מבצעים קלאסיקות מן העבר.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

את השיר החדש, "תמיד כשאת עולה", כתב והלחין וענונו בכבודו ובעצמו והופק על ידי נדב ביטון. מרגישים שהשיר באמת יוצא בכוונה ומתוך רעב להצליח, מרגישים שהקול שלו הוא קול חזק. השיר מנוגן בקצב קליט וממכר, במיוחד הפזמון שנכנס ישירות לתוך הראש וגורם לנו לזמזם ולשיר אותו בלי לשים לב. אז כן, אהבנו את השיר, אהבנו במיוחד את השילוב של הפופ רוק עם הנגיעות האתניות. מה לעשות? נפלנו בשיר הזה.

לסיום... אנחנו מאוד אהבנו את השירו וחושבים שהוא מביא לנו משהו קצת חדש. מה אתם חושבים?

 
תגובות