שירי הפתיחה הכובשים ביותר של סדרות הטלוויזיה. צילום: יחסי ציבור

שירי הפתיחה הכובשים ביותר של סדרות הטלוויזיה

אין ספק ששירי הנושא של סדרות הטלוויזיה הם חלק גדול מההצלחה שלהן. החלטנו לאסוף במיוחד בשבילכם את עשרת שירי הפתיחה היפים, הסוחפים והקליטים ביותר. הרשימה המלאה

שירי הפתיחה של סדרות הטלוויזיה הם ללא ספק חלק גדול מההצלחה שלהן. אין אחד שפשוט לא הצליח להפסיק לזמזם במשך ימים שלמים את הפתיחים של הסדרה שהוא אוהב. במיוחד בשביל לעשות לכם סדר, אספנו את עשרת שירי הפתיחה היפים, הקליטים והמצליחים ביותר.  

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

"גאליס"

אין ספק שאחד משירי הפתיחה שהכי אהבנו זה שיר הפתיחה של סדרת הילדים המצליחה "גאליס" שנמצאת על מסך הטלוויזיה שלנו כבר שלוש שנים. לפתיח קיימות שתי גרסאות מצליחות שכבשו את כולנו, הגרסה הראשונה בביצועו של הזמר אביהו שבת והגרסה השנייה בביצועה של הזמרת רוני דלומי שגם לוקחת חלק בעונה הרביעית של הסדרה. איך אפשר שלא להתאהב בשיר עם מסר כל-כך חיובי? זהו שיר קצבי, מלא באופטימיות ותקווה, הוא מתקשר לסדרה בכך שמילות השיר מתארות חברות אמיתית וכנה בדיוק כמו ב"גאליס".

 

"השמיניה"

גם לשיר הפתיחה של הסדרה "השמיניה" קיימות שתי גרסאות, האחת בביצועו של הזמר לירון לב, שלקח חלק בשתי העונות הראשונות של הסדרה והשניה בביצועו של הזמר הצעיר, זוכה עונת העשור של תכנית הריאלטי "כוכב נולד", אור טרגן, ששיחק דמות ראשית בעונה הרבעית והחדשה. זהו שיר שנכנס לכולנו ללב בעקבות המילים שמחדירות מוטיבציה ונותנות כוח ואומץ לקחת סיכונים. השיר הצליח לכבוש את כולנו גם על במת הפסטיגל כאשר בוצע בארבעה פסטיגלים שונים ואינספור הופעות.

 

"השיר שלנו"

לסדרה הנוסטלגית, "השיר שלנו", שכבשה את כולנו והדביקה אותנו למסך במשך ארבע עונות, ישנו שיר פתיחה ממכר וכובש בעיקר בגלל הלחן הקליט והקצבי שלו. את הגרסה הראשונה שהייתה שיר הפתיחה של שתי העונות הראשונות ביצעו נינט טייב ורן דנקר, ואת שיר הפתיחה של העונה השלישית והרביעית ביצעו כל שחקני הסדרה. העונה השלישית והרביעית מבוססות על להקה צבאית ולכן הלחן של הגרסה השנייה היה בסגנון של שירי להקות צבאיות. ככה או ככה, אנחנו פשוט התאהבנו בפתיח בדיוק כמו בסדרה.

 

"יומני החופש הגדול"

פתיח הסדרה "יומני החופש הגדול" מתאר כמובן את הכיף והשחרור שיש לקראת החופש שמגיע ומפרט כל מה שאפשר לעשות כמו ים, חופש, שמש, אהבה וחברים. הלחן הקצבי והמקפיץ נותן תחושה של הנאה גדולה ומצליח להכניס אותנו לאווירה של קיץ, בדיוק כמו בסדרה. את השיר מבצעים כל השחקנים ואין ספק שזהו אחד הפתיחים שאפשר לשמוע שוב ושוב בלי שהפסקה.

 

"החממה"

"החממה" היא אחת מסדרות הילדים המצליחות ביותר של חברת "YES" ואין ספק ששיר הפתיחה שלה הוא חלק גדול מהאהבה שלנו אליה. מי שמבצע את השיר הוא לא אחר מאשר כוכב הסדרה, לי בירן, שמצליח לבצע את השיר באופן עוצמתי ומרגש. זהו שיר שלדעתנו היה הופך ללהיט והיה מצליח לכבוש את כולנו  גם אם הוא היה יוצא כסינגל בלי שום קשר לסדרה עצמה.

 

"אליפים"

"אליפים" היא סדרת דרמה יומית לילדים ונוער  ששודרה בערוץ הילדים למשך שלוש שנים. לשיר הפתיחה של הסדרה קוראים "ילד השדה" הוא בוצע במקור  על ידי גדעון כפן אך בגלל שמילות השיר מאוד התאימו לקונספט הסדרה החליטו לעשות גרסת קאבר שמבוצעת על ידי הזמר בועז מעודה. בועז הצליח כמובן לבצע אותו בצורה הטובה ביותר ולרגש אותנו עם הקול הרך והנוגע שלו בכל פעם ששמענו את השיר.

 

"החולמים"

"החולמים", הסדרה שממנה התחילה ההיסטריה לסדרת ההמשך שלה "גאליס", היא בעלת פתיח לא פחות איכותי, קליט וכיף לשמיעה. את השיר מבצעים הזוג שכולנו אוהבים לאהוב, אליאנה תדהר ותובל שפיר. הצמד מצליחים לבצע את השיר באופן עצמתי ונוגע מה שגורם לנו לשמוע את השיר ללא הפסקה.

 

"ראש גדול"

גם הפתיח של סדרת הנוער הנוסטלגית, "ראש גדול", הצליח לכבוש אותנו ולהשאר בתודעה במשך תקופה ארוכה. בגלל שלסדרה היו לא מעט עונות, גם לשיר הפתיחה שלה יש מספר ביצועים, אך הגרסה שהכי אהבנו היא ללא ספק של הזמרת שירה גבריאלוב. השיר נותן לנו מוטיבציה לעשות את כל מה שאנחנו חולמים ואוהבים, הוא מסביר לנו שלא צריך לפחד להגיד את מה שאנחנו מרגישים וחושבים.

 

"שוברי גלים"

"שוברי גלים" היא סדרה של קיץ וכיף וכך גם שיר הפתיחה שלה. הלחן קצבי, קליט ופשוט ממכר וזאת בשילוב מילות השיר שמצליחות לשקף באופן מצוין בין היתר גם את עלילת הסדרה. מבצעי השיר, גיא מנטש ויהל דורון, חברי ההרכב "גיא ויהל", שרים אותו בצורה הכי מקצועית וטובה שיש, וכמובן שהם הצליחו ליצור שיר איכותי ואופטימי כמו שרק הם יודעים.

 

"האלופה"

טלנובלת הכדורגל הבלתי נשכחת שליוותה אותנו במשך מספר שנים, בעלת הפתיח הממכר שפשוט אי אפשר שלא לשיר במשך כל היום. השיר בוצע על ידי הזמר הנרי שגם הלחין וכתב את השיר. זהו סוג של שיר אהבה שמתואר באמצעות מושגים מעולם הכדורגל אבל לדעתנו מה שממכר באמת בפתיח הוא בעיקר הלחן המיוחד והקצבי.

 
 
תגובות