יום הולדת שמח: רוני דלומי חוגגת 23!. צילום: לידור אלימלך

יום הולדת שמח: רוני דלומי חוגגת 23!

רוני דלומי, הזמרת והשחקנית שהצליחה לכבוש את כולנו, חוגגת יום הולדת 23 ולכבוד המאורע המיוחד אספנו בשבילכם את חמשת השירים האהובים ביותר שלה שללא ספק השאירו בנו חותם

רוני דלומי, הזמרת והשחקנית הצעירה שנכנסה לחיינו בעקבות זכייתה בתכנית הראליטי "כוכב נולד 8" ומאז הוציאה שני אלבומים מצליחים וכיכבה לנו על מסך הטלוויזיה בסדרות "גאליס", "אופוריה" ועוד, חוגגת יום הולדת 23, ולכבוד המאורע המיוחד אספנו בשבילכם את חמשת השירים האהובים ביותר שלה שללא ספק השאירו בנו חותם!

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

"תן"

אחד השירים הפופולריים ביותר של דלומי, הוא "תן". השיר אופטימי, מציג את הבקשה לתת לדמיון להתפרץ, וכך תתנפץ הבדידות. רוני מבקשת ממישהו לתת לה אש, רוח ועוד דברים שימושיים, שאף אחד לא ממש התעסק בהם. השיר כתוב בצורה מטאפורית ועם זאת מעניינת. אחת השורות האהובות עלינו בשיר היא "תן לי מחר בו אוכל לשנות את הכל, תן לי לכתוב מחדש את סוף הסיפור". השירה המעולה של דלומי הורגשה היטב בשיר והראתה שיש לה ללא ספק יכולות ווקליות מדהימות. אנו מקווים שיהיו לך עוד שירים אופטימיים כאלה.

 

"קצת אחרת"

גם השיר "קצת אחרת" הוא אחד מהשירים היותר מוכרים ומוצלחים של הזמרת, זהו שיר מהאלבום הראשון שלה והוא עוסק במשהי שמרגישה שהיא צריכה ללכת למקום אחר, אולי מקום פיזי או נפשי, אין לדעת, וכמובן, היא נמצאת בעולם שלא נותן לה לנשום. זה שיר שמדבר על משבר, קושי ועם זאת מדבר גם על אופטימיות. "והמקום אליו אני נמשכת, יהיה מקום שבו השמש תעלה רק בשבילי". אין ספק דלומי, שהשמש עלתה רק בשבילך.

קצת אחרת וטוב שכך.
 

"יום שישי"

השיר "יום שישי" נמצא באלבום השני של דלומי, שנקרא "תחזיקו". השיר מתאר את הגעגועים העזים של הדוברת, שפונה אל אהובה שלא מגיע אליה ביום שישי. דלומי שרה בקול המצמרר והמהפנט שלה סיפור שלם, שבו הדוברת ממתינה ומחכה למישהו שלא יגיע, ביום שישי בערב. היא ומדמיינת שהיא נמצאת איתו. "וזה קורה לי רק ביום שישי בערב, געגוע מלא מבוכה. איך שוב דמיינתי שאני שוב איתך...", השירה המופלאה של דלומי באה לידי ביטוי בעיקר בשיר הכואב הזה. דלומי ללא ספק הצליחה לגרום לנו להאמין לסיפור שלה, ולקוות שהמישהו הזה יגיע ביום שישי.

 

"קצה היום"

גם בשיר הזה, שגם הוא נמצא באלבום השני, הדוברת מוצאת את עצמה עזובה על ידי אהובה, אבל התפנית בעלילה היא שמישהו אחר מתאהב בה והיא מרגישה חרטה מצידו. דלומי מביעה את רגשותיה בצורה הכי אמיתית ומדויקת שיכולה להיות. "בדיוק כשאצלי צונחת דמעה מישהו צועק איזה שיר ברחוב, ואני שותקת כמעט כבר שעה". השיר שכתב נועם חורב כתוב בצורה מרגשת ומטלטלת בשילוב עם הקול של דלומי שרק מוסיף ומראה לנו שכתיבה נכונה ושירה מדויקת עושים את כל העבודה.

 

"סתם שני אנשים"

כמו מרבית שיריה, דלומי שרה על געגועים לאהוב ומביעה את העצב העמוק שמורגש היטב בשיר. בשיר "סתם שני אנשים", הדוברת מראה לבן הזוג שהם סתם שני אנשים, הוא לא נפתח אליה ולא מראה לה שום גילוי אהבה וחיבה. היא מרגישה צורך עז לגרום לו להיפתח, לשחרר אותו ולנער אותו. זה אחד השירים הבולטים ביותר באלבום השני, ואנחנו בטוחים שכולכם אוהבים אותו בדיוק כמונו.

 

 אז, שיהיה לרוני המון מזל טוב ואנחנו מאחלים לה שתמשיך ליצור ולרגש אותנו עם המוזיקה האיכותית שלה. מה אתם מאחלים לרוני?

 
תגובות